اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار بیرجند خبر داد

کاشت 4500 گل لاله هلندی در میادین شهر بیرجند

معاون خدمات‌ شهری شهردار بیرجند گفت: کاشت بیش‌ از 4 هزار و 500 پیاز گل لاله هلندی در میادین شهر بیرجند یکی از اقدامات جدید شهرداری بیرجند برای استقبال از بهار بوده است.

کاشت 4500 گل لاله هلندی در میادین شهر بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن خانزاد بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی شهرستان بیرجند اظهار داشت: شهرداری بیرجند در رابطه با ایام نوروز برنامه‌های ویژه‌ای را انجام می‌دهد.

وی با بیان این‌که نصب المان‌ها یکی از این اقدامات است، تصریح کرد: در حال حاضر بیش‌از 90 درصد المان‌های نوروزی آماده نصب بوده که در چند روز آینده در جایگاه‌های مورد نظر در سطح شهر بیرجند نصب می‌شود.

معاون خدمات‌ شهری شهردار بیرجند با بیان این‌که رنگ‌آمیزی جداول شهر با همکاری 11 اکیپ از روز شنبه 24 اسفند‌ماه جاری آغاز می‌شود، اضافه کرد: این اقدام از مرکز شهر به سمت شمال و جنوب بیرجند صورت می‌گیرد.

خانزاد با بیان این‌که نظافت گروهی در مبادی ورودی شهر توسط شهرداری از 24 اسفند‌ماه آغاز می‌شود، افزود: همچنین چاپ بنر برای آشنایی مسافران با جاذبه‌های گردشگری بیرجند، تهیه بروشور در مورد توانمندی‌های شهر و گل‌کاری میادین و فضاهای سبز که تاکنون بیش ‌از 60 درصد پیشرفت داشته از دیگر برنامه‌ها و خدمات شهرداری بیرجند در این ایام است.

وی متذکر شد: کاشت بیش ‌از 4 هزار و 500 پیاز گل لاله‌ هلندی در میادین شهر بیرجند یکی از اقدامات جدید شهرداری در سال جاری برای استقبال از بهار بوده است.

معاون خدمات‌ شهری شهردار بیرجند خاطرنشان کرد: برنامه‌ای برای معرفی جاذبه‌های گردشگری بیرجند، محصولات و آداب و رسوم مردم بیرجند با همکاری شهرداری ضبط شده که در روز‌های عید نوروز از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

انتهای پیام/22481/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول