اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست با مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

تأکید فرماندار گچساران بر ارتقاء کیفیت خدمات بر اساس نیازمندی‌های مردم

فرماندار گچساران در نشستی با مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهم‌ترین تاکید ما ارتقای کیفیت خدمات بر اساس نیاز مردم و خدمتگزاری به مردم که ولی نعمت ما هستند، می‌باشد.

تأکید فرماندار گچساران بر ارتقاء کیفیت خدمات بر اساس نیازمندی‌های مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ظهر امروز نشست هم‌اندیشی فرماندار گچساران و مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این نشست گودرز بهادری مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت و جایگاه تأمین اجتماعی در جامعه اظهار کرد: تأمین اجتماعی نقش مهمی در ایجاد آرامش و آسایش بیمه‌شدگان این سازمان دارد به ‌گونه‌ای که افراد تحت این بیمه از امنیت روانی قابل قبولی برخوردار هستند.

وی با اشاره به گستردگی خدمات سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: این گستردگی یکی از شاخصه‌های مهم سازمان بوده و کار کردن دلسوزانه نیز یکی از مهم‌ترین شاخصه‌‌های کارکنان این مجموعه است.

عبدالرحیم رحیمی، فرماندار گچساران نیز در این نشست هم‌اندیشی گفت: برگزاری چنین نشست‌های با حضور مدیران‌کل استان مایه خرسندی و امیدواری ما برای برطرف کردن مشکلات و معضلات پیش‌روی مردم در حوزه‌های مختلف است.

وی با بیان این‌که بوجود آمدن شرایط و زمینه مناسب  در راستای خدمت به مردم با برگزاری این جلسات سریع‌تر خواهد بود، عنوان کرد: امروز مهمترین تأکید ما ارتقاء و ارائه کیفیت خدمات بر‌ اساس نیاز مردم ولی نعمتان مسئولان است.

رحیمی یادآور شد: کار در عرصه‌هایی که افراد مخاطب آن حوزه‌ها نسبت به دیگر حوزه‌ها گسترده‌تر بوده دشوارتر و نظارت در فرایندهای آن نیز مستلزم تلاش بیشتر است.

فرماندار گچساران با اشاره به تأثیرگذاری برگزاری این جلسات خواستار تداوم این نشست‌ها برای بررسی راهکار‌ها در راستای برطرف کردن مشکلات و موانع پیش‌رو شد.

انتهای پیام/82014/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول