اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انجام گرفت

بازدید معاون برنامه‌ریزی استانداری از نمایشگاه بهاره کرمانشاه

معاون برنامه‌ریزی استانداری کرمانشاه امروز از یازدهمین نمایشگاه فروش بهاره کرمانشاه بازدید کرد.

بازدید معاون برنامه‌ریزی استانداری از نمایشگاه بهاره کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، یازدهمین نمایشگاه فروش بهاره با 260 غرفه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد آغاز به‌کار کرده است.

این نمایشگاه تا 24 اسفندماه سال‌جاری به ‌مدت 10 روز در کرمانشاه دایر بوده و تمام شهروندان کرمانشاهی از ساعت 10 صبح تا ساعت 20 می‌توانند از نمایشگاه مذکور بازدید کنند.

کیف و کفش، پوشاک، انواع مواد غذایی، گوشت قرمز و مرغ منجمد، آجیل و خشکبار و شیرینی از جمله کالاهای توزیع شده در نمایشگاه است.

براساس این گزارش، معاون برنامه‌ریزی استانداری کرمانشاه بعد از ظهر امروز از یازدهمین نمایشگاه فروش بهاره کرمانشاه به‌طور سر زده بازدید کرد.

علی‌اصغر میرزایی در دیدار چهره به چهره با غرفه‌داران و بازدیدکنندگان نحوه فروش، کیفیت اجناس، وضعیت غرفه‌ها و نمایشگاه را مورد بررسی قرار داد و نحوه ارائه خدمات در این نمایشگاه را مطلوب ارزیابی و از نحوه برگزاری آن از مسئولان مربوطه قدردانی کرد.

گفتنی است، اکیپ‌های بازرسی در نمایشگاه بهاره حضور دارند و افراد می‌توانند برای شکایت در رابطه با کیفیت کالاها و نرخ‌گذاری به این اکیپ‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/2700/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول