اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر ارشاد

رحیمی‌زنگنه در سمت مدیرکل ارشاد استان کرمانشاه ابقا شد

ظهر امروز با حضور معاون وزیر ارشاد و مسئولان استانی مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد و رحیمی زنگنه در سمت خود به عنوان مدیرکل ارشاد استان ابقا شد.

رحیمی‌زنگنه در سمت مدیرکل ارشاد استان کرمانشاه ابقا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ظهر امروز با حضور معاون وزیر ارشاد و مسئولان استانی مراسم معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در مجتمع فرهنگی هنری انتظار این شهر برگزار شد و ابراهیم رحیمی زنگنه سرپرست اداره ارشاد استان کرمانشاه به عنوان مدیرکل ارشاد اسلامی استان کرمانشاه معارفه شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در مراسم معارفه خود در این مراسم اظهار داشت: اگر فرهنگ اساس توسعه در جامعه قرار بگیرد، موجب تمدن‌سازی می‌شود.

ابراهیم رحیمی‌زنگنه ادامه داد: فرهنگ باید سرلوحه امور قرار بگیرد تا پویایی لازم را در جامعه رقم بزند و اصلی‌ترین کار در حوزه فرهنگ این است که سلیقه‌ای عمل نکرد و خرد جمعی را مورد توجه قرار داد.

*کرمانشاه یکی از قطب‌های موسیقی مقامی و عرفانی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه این استان را مهد تمدن و دارای تمدن چهار هزار ساله بیان کرد و افزود: کرمانشاه از نظر تنوع فرهنگی، آیین‌ها، باورها و کثرت آثار باستانی کم نظیر است.

وی با اشاره به اینکه امروز باید در عرصه مقابله با جنگ نرم تلاش کنیم، گفت: ظرفیت‌های خوبی در استان کرمانشاه وجود دارد و در تاسیس کانون‌های مساجد جزو استان‌های پیشتاز هستیم.

*خوش‌نویسی در کرمانشاه صاحب مکتب است

این مسئول کرمانشاه را یکی از قطب‌های موسیقی مقامی و عرفانی عنوان کرد و متذکر شد: خوش‌نویسی در کرمانشاه صاحب مکتب از میرزارضا کلهر تا آیت‌الله نجومی چهره ماندگار جهان اسلام است.

وی کرمانشاه را در عرصه شعر و ادبیات شیراز دوم توصیف کرد و ابراز داشت: پتانسیل‌های خوبی در استان کرمانشاه وجود دارد که باید از آن‌ها به‌خوبی استفاده شود.

*چهره استان کرمانشاه را امنیتی می‌شناسند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: مردم استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس فرهنگ ایثار و شهادت را نشان دادند.

آیت‌الله آزرمی ارشاد اسلامی را دارای نقش زیاد در ترویج فرهنگ شادی و نشاط عنوان کرد و گفت: هنرمندان و اندیشمندان می‌توانند نقش زیادی در التیام زخم‌های حوزه فرهنگ در اجتماع داشته باشند.

آزرمی خاطرنشان کرد: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه بنا بر شهادت بزرگان دارای روحیه مدارا و متعادل است.

وی با بیان اینکه چهره استان کرمانشاه را امنیتی می‌شناسند، تاکید کرد: برخی با دید امنیتی می‌خواهند در کارهای فرهنگی تصمیم بگیرد و خواست ما این است که در مرکز این فکر اصلاح شود.

 

 

 

انتهای پیام/2700/‌‌ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول