اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه:

تحقق اقتصاد مقاومتی در سایه توسعه کارآفرینی امکان‌پذیر است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تحقق اقتصاد مقاومتی را در سایه توسعه کارآفرینی دانست و گفت: مشارکت حداکثری آحاد جامعه و بهبود فضای کسب و کار بهترین راه دستیابی به اقتصاد مقاومتی است.

تحقق اقتصاد مقاومتی در سایه توسعه کارآفرینی امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سهراب براندیشه ظهر امروز در آخرین نشست شورای هماهنگی مدیران اجرایی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تبیین اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی دارند.

وی با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی در سایه توسعه کارآفرینی، مشارکت حداکثری آحاد جامعه، بهبود فضای کسب و کار، ارتقای آموزش و مهارت، افزایش تولیدات داخلی و مدیریت مصرف است، افزود: مردم جامعه هدف مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده و این وزارت عهده‌دار نقش اساسی در این زمینه است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تدوین برنامه‌های عملیاتی و نقشه راه را برای اجرایی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در سطح ادارات ضروری خواند و گفت: دستگاه‌های اجرایی در تعامل با یکدیگر سریع‌تر به هدف خواهند رسید.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان حراست در ادارات به ‌عنوان گنجینه‌های اسرار، وظایف خطیری را بر عهده داشته و باید طوری رفتار کنند که کارکنان و ارباب رجوع آنان را امین خود بدانند.

براندیشه اظهار کرد: حراست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در سال‌های اخیر توانسته رتبه نخست کشوری را در میان ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر کشور کسب کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری مستمر و منظم جلسات شورای هماهنگی یادآور شد: ایجاد همدلی و تعامل تنگاتنگ و ثمربخش این ادارات حداقل خروجی این نشست‌ها بوده است.

وی با تاکید بر انجام خدمات به‌ موقع به مراجعه‌کنندگان اظهار کرد: در این نشست‌ها سعی شده با اجرای مصوبات لازم، زمینه خدمت صادقانه به مردم فراهم شود.

براندیشه ادامه داد: نشست هماهنگی مدیران استان کرمانشاه در کشور بی‌نظیر بوده و اکثر تصمیمات آنان در سطح کشور به تصویب رسیده است.

گفتنی است، در سال‌جاری هر ماه نشست شورای هماهنگی مدیران تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سطح استان کرمانشاه با حضور مدیران کل فنی و حرفه‌ای، تامین اجتماعی، صندوق مهر امام رضا (ع)، بهزیستی، صندوق بازنشستگی، کمیته امداد امام خمینی و ... برگزار شده است.

انتهای پیام/2700/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول