اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه:

کرمانشاه در تضمین سود سرمایه‌گذاران موقعیت ویژه‌ای در کشور دارد

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه همواره در بهره‌وری و تضمین سود سرمایه‌گذاران در کشور موقعیت ویژه‌ای دارد.

کرمانشاه در تضمین سود سرمایه‌گذاران موقعیت ویژه‌ای در کشور دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کیوان کاشفی ظهر امروز در نشست فعالان اقتصادی استان کرمانشاه با سفیر ژاپن گفت: مراودات اقتصادی و فرهنگی ایران و ژاپن سرشار از همکاری‌های متقابل بدون هیچ‌گونه تنش و اختلافی برقرار بوده است.

وی تقویت مناسبات اقتصادی و استفاده بهینه از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های هر 2 کشور در تمامی ابعاد را ضروری دانست.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه ایران را کشوری قدرتمند در منطقه عنوان کرد و ادامه داد: ایران در سال‌های اخیر شاهد پیشرفت‌های بسیار خوبی در تمامی زمینه‌ها بوده است.

به گفته وی، ظرفیت‌های موجود در کشور از جمله ثروت‌های عظیم طبیعی و انسانی، ایران را به ‌عنوان یکی از قطب‌های اقتصادی منطقه مطرح کرده است.

کاشفی ادامه داد: ایران با توجه به برنامه‌های اقتصادی از پیش تعیین شده در آینده‌ای نزدیک به قدرت اول منطقه تبدیل خواهد شد.

این مسئول یادآور شد: در سفر هیئت ژاپنی به استان کرمانشاه اطلاعات کامل‌تری را از وضعیت و قابلیت‌های استان کرمانشاه در اختیار آنان قرار خواهیم داد.

وی همسایگی با کشور عراق و در اختیار گرفتن نیمی از صادرات ایران به این کشور را موجب رقم زدن موقعیت ممتازی برای استان کرمانشاه دانست.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه به سه مجتمع پتروشیمی فعال در این استان اشاره کرد و گفت: احداث پتروشیمی چهارم نیز در دست بررسی است.

کاشفی استان کرمانشاه را در بخش کشاورزی، گردشگری و توریست جزو قطب‌های کشور عنوان کرد و متذکر شد: می‌توان بهترین سرمایه‌گذاری‌ها را در این استان انجام داد.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه همواره در بهره‌وری و تضمین سود سرمایه‌گذاران در کشور موقعیت ویژه‌ای داشته است، تصریح کرد: امیدواریم این سفر زمینه‌ساز افزایش مراودات بین فعالان اقتصادی استان و کشور ژاپن شود.

کاشفی آمادگی اتاق بازرگانی استان کرمانشاه را برای دعوت از هیئت‌های تجاری و اقتصادی ژاپن برای حضور در کرمانشاه و آشنایی با قابلیت‌های استان اعلام کرد.

به گفته رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه 2 منطقه ویژه اقتصادی استان کرمانشاه زمینه را برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی مهیا کرده است.

این مسئول یادآور شد: مردم ایران همواره به خاطر پیشرفت‌های چشمگیر کشور ژاپن و سخت‌کوشی مردمان این دیار برای آنان احترام خاصی قائل هستند.

انتهای پیام/2700/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول