اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مرکزی:

استان مرکزی آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

معاون عمرانی استاندار مرکزی از تعامل و هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر در استان خبر داد و گفت: استان مرکزی آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

استان مرکزی آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مهدی زندیه‌وکیلی ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان مرکزی فعالیت مناسب ستاد خدمات سفرهای نوروزی را مستلزم هماهنگی ادارات با یکدیگر دانست و از تشکیل کمیته‌های پنجگانه اطلاع رسانی، نظارت و بازرسی، فرهنگی، تامین بودجه و آمار ستاد هماهنگی خدمات سفر استان خبر داد.

وی بر همکاری، هماهنگی و مساعدت ادارات و دستگاه‌های اجرایی در تامین شرایط مناسب برای استقبال از میهمانان نوروزی تاکید کرد و اظهار داشت: مسئولان با شناسایی نقاط ضعف، تلاش کنند امسال خدمات بهتری به هموطنان در تعطیلات نوروزی ارایه دهند.

معاون عمرانی استاندار مرکزی بر ارسال لیست مسئولان کشیک کمیته‌های شهرستانی، فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان استان تا 24 اسفند ماه به ستاد خدمات سفر استان و آمادگی دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف تاکید کرد.

وی بیان داشت: با توجه به در پیش بودن ایام تعطیلات نوروزی و لزوم هماهنگی و استفاده بهینه از مواهب موجود و خدمت و رضایت بیشتر مسافران و گردشگران دستگاه‌ها مشکلات خود را برای بررسی و ارائه راهکار به ستاد استان اعلام کنند.

زندیه‌وکیلی همچنین با توجه به در پیش بودن ایام تعطیلات نوروزی و لزوم هماهنگی و استفاده بهینه از امکانات موجود بر زیبا سازی شهرها، استفاده از توانمندی شهرداری‌ها در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافران، آماده سازی مساجد، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی ویژه مسافران نوروزی، نظارت جدی بر محدودیت‌های حمل و نقل بار، جلوگیری از صدور مجوزهای کندمان و قلع و قمع، حفاظت و نظارت بر اراضی ملی و منابع طبیعی و جلوگیری از تصرفات اراضی در استان تاکید کرد.

انتهای پیام/87001/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول