اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی لرستان تاکید کرد

آمادگی نیروی انتظامی لرستان برای ایجاد امنیت مسافران نوروزی

فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: در ایام نوروز نیروی انتظامی با تمام توان بحث امنیت و آسایش مهمانان نوروزی را در دستور کار دارد.

آمادگی نیروی انتظامی لرستان برای ایجاد امنیت مسافران نوروزی

سردار محمد قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: از ابتدای اسفند ماه تمام طلافروشان، بانک‌ها و اماکن مهم برای پیشگیری از سرقت‌ها به حضور مامور به صورت اختصاصی مجهز شده‌اند.

وی افزود: از 28 اسفند ماه طرح‌های نیروی انتظامی و کنترل ترافیک به ویژه در تفرجگاه برای امنیت هر چه بیشتر این مکان‌ها آغاز و تا 17 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

قنبری یاد‌آور شد: کنترل امنیت و مدیریت در ایام نوروز و چهارشنبه پایان سال از برنامه‌های نیروی انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: همه نیروهای انتظامی آمادگی کامل را در بحث خدمت‌رسانی به مردم به خصوص در ایام نوروز و استقبال مسافران نوروزی دارند.

این مسئول تصریح کرد: در این زمینه هماهنگی‌های لازم با همه دستگاه‌های اجرایی مربوط به ویژه استانداری لرستان صورت گرفته است که امیدواریم در این خصوص با هیچ مشکلی روبرو نشویم.

قنبری یاد‌آور شد: راه‌اندازی سیستم پایش تصویری یکی از برنامه‌هایی است که برای کنترل ترافیک در دستور کار به خصوص برای ایام نوروز است.

وی گفت: با راه‌اندازی این سیستم ترافیک به شکل قابل توجهی کنترل می‌شود.

فرمانده انتظامی استان لرستان در ادامه در خصوص روز چهارشنبه آخر سال گفت: این روز به طور کامل کنترل می‌شود و شعار ما این است که مخالف شادی مردم نیستیم، اما در زمانی که این شادی باعث ضرر به اماکن عمومی شود، به صورت قاطع و جدی برخورد می‌کنیم.

قنبری یاد‌آور شد: هرگونه موردی که باعث اخلال در وضع عمومی شود، قاطعانه جلوگیری و برخورد قاطع می‌شود.

وی با بیان اینکه در خصوص چهارشنبه آخر سال با برنامه عمل می‌کنیم، افزود: در این خصوص برنامه‌های ویژه‌ای به منظور جلوگیری از ایجاد آتش‌سوزی در نظر گرفته شده است.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: امیدواریم امسال بتوانیم این موضوع را هرچه بهتر مدیریت کنیم، تا شاهد نظم خاصی نسبت به گذشته باشیم.

انتهای پیام/85001/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول