اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع):

شهید صوفی مدیریتی قوی داشت

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) گفت: سردار شهید حسن صوفی با آن سن و سال کم مدیریت بسیار قوی داشتند به طوری که قادر بود هر مجموعه بزرگی را اداره کند.

شهید صوفی مدیریتی قوی داشت

علی اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص شهید صوفی اظهار داشت: شهید حسن صوفی در سال 1341 در همدان دیده به جهان گشود و با رشادت و دلیری که در طول دوران خدمت خود به مردم به جا گذاشت مردانگی و ایثار را در تاریخ به ثبت رساند.

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید صوفی بیان داشت: شهید صوفی، در هر برهه‌ای به حل مشکلات و نارسایی‌های مردم می‌پرداخت و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نبود.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) ابراز داشت: این شهید والامقام در سال 60 با پیوستن به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

وی گفت: شهید صوفی در طی دوران خدمتش در سپاه با لیاقت و کاردانی، توانست مسئولیت‌های مختلفی را در دوران خدمت خود برعهده گرفته و با موفقیت به پایان برساند.

اسدی که به گفته خودش با شهید صوفی سابقه دوستی طولانی داشته، ابراز داشت: در روز‌های پایانی نیز ایشان جایگزین بنده در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شدند اما محل خدمت ما هیچ گاه با هم نبود.

وی تصریح کرد: سردار شهید حسن صوفی با آن سن و سال کم مدیریت بسیار قوی داشتند به طوری که قادر بود هر مجموعه بزرگی را اداره کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) با بیان اینکه شهید صوفی توانایی‌های زیادی در عرصه‌های مدیریتی و عملی داشت، افزود: این شهید بزرگوار با صداقت و صمیمیت با همه کار می‌کرد و به همه دلگرمی می‌داد تا بتوانند کار را به بهترین شکل ممکن پیش ببرند.

وی با اشاره به اینکه باید ارزش‌های انقلاب را به نسل‌های آینده معرفی کنیم بیان داشت: برگزاری یادواره‌ها فرصتی است تا بتوانیم ایثار و شهادت و فداکاری شهدا را به نسل‌های آینده معرفی کنیم.

اسدی ادامه داد: چنین برنامه‌هایی فرصتی است تا نگذارد ارزش‌های اسلام و انقلاب را که شهدا به خاطر آنان رفتند فراموش شود.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه حفظ شهدا همان حفظ انقلاب است، ابراز داشت: زنده نگه داشتن یاد شهدا تکلیفی است که انجام آن بر ما واجب است.

انتهای پیام/89007/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول