اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت امور فرهنگی اداره کل ارشاد خراسان شمالی:

کتابخانه تخصصی چاپ و نشر در خراسان شمالی راه‌اندازی می‌شود

سرپرست معاونت امور فرهنگی، مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: کتابخانه تخصصی چاپ و نشر در این استان راه‌اندازی می‌شود.

کتابخانه تخصصی چاپ و نشر در خراسان شمالی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی در نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت چاپ استان اظهار کرد: این کتابخانه در راستای ارتقاء و به ‌روزرسانی سطح علمی و دانش فنی علاقه‌مندان و فعالان جامعه چاپ و نشر استان راه‌اندازی می‌شود.

وی از صنعت چاپ و نشر به عنوان یکی از صنعت‌های برتر جهان یاد کرد و افزود: فعالیت صنعت چاپ منجر به توسعه فرهنگی می‌شود.

هدایتی با بیان اینکه رویکرد اصلی در نظام با حوزه نشر گره خورده است، تصریح کرد: انتقال دهنده فرهنگ در یک جامعه مبتنی بر صنعت چاپ و نشر است.

وی راه‌اندازی کتابخانه تخصصی چاپ و نشر، تجهیز کلاس‌های آموزشی حوزه چاپ و نشر و جمع‌آوری آرشیو نمونه کاغذها و مواد اولیه را از اولویت‌های اصلی در حوزه چاپ نشر در سال 93 برشمرد.

سرپرست معاونت امور فرهنگی، مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: 54 واحد چاپخانه نیز در این استان فعالیت می‌کنند.

به گزارش فارس، در ادامه این نشست مدیران چاپخانه‌های استان به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در راستای توسعه صنعت چاپ و نشر در استان پرداختند که راه‌اندازی کتابخانه تخصصی چاپ و نشر، تشکیل اتحادیه چاپ و نشر استان، برگزاری نشست با مدیرکل امور مالیاتی در خصوص تعدیل مالیات بر ارزش افزوده برای چاپخانه‌ها از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/63002/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول