اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش نطنز خبر داد

100 کلاس درس در نطنز آماده اسکان مسافران نوروزی

مدیر آموزش و پرورش نطنز گفت: 100 کلاس درس در 15 آموزشگاه موجود در نطنز در ایام تعطیلات نوروز 93 آماده اسکان مسافران نوروزی است.

100 کلاس درس در نطنز آماده اسکان مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، علی‌اکبر باباخانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه سال جدید قرار داریم، این اداره با فراهم‌سازی مقدمات لازم و تجهیز مدارس آماده اسکان مسافران نوروزی در نطنز است.

وی با بیان  تعداد 100 کلاس درس در 15 آموزشگاه برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است، اضافه کرد: 80 درصد کلاس‌ها به لحاظ درجه‌بندی از نوع ب بوده و این کلاس‌ها دارای امکانات اولیه شامل فرش، پتو و بخاری هستند.

مدیر آموزش و پرورش نطنز با تاکید بر اینکه 10 درصد از این کلاس‌ها نیز ویژه و از نوع الف بوده و 10 درصد دیگر این کلاس‌ها نیز از نوع ج هستند، تصریح کرد: ستاد اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش نطنز واقع در مدرسه مرتضایی‌فر واقع در بلوار طالقانی بوده و این ستاد اسکان موقت متقاضیان را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: در ایام نوروز 93، 20 نفر به‌ عنوان عوامل اجرایی در پایگاه‌های پذیرش و اسکان مسافران نوروزی نطنز آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

باباخانی از تشکیل تیم‌های نظارتی به‌منظور بازدید از مراکز پذیرش اسکان مسافران نوروزی در نطنز خبر داد و تاکید کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و فراهم‌سازی مقدمات استفاده مسافران نوروزی از امکانات ورزشی از دیگر برنامه‌های تدارکاتی این ستاد محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در نوروز سال گذشته 14 هزار مسافر نوروزی در این ستاد اسکان داده شده بودند، گفت: پیش‌بینی می‌شود که در نوروز 93 با افزایش 20 درصدی مسافران مواجه شویم و حدود یک‌هزار و 700 نفر مسافر نوروزی در نطنز حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/63025/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول