اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

26 اسفند ماه جاری

گیلان از زباله پاکسازی می‌شود

استاندار گیلان از پاکسازی عمومی زیست‌محیطی زباله با همکاری دستگاه‌های اجرایی و مردم در 26 اسفند ماه جاری در این استان خبر داد.

گیلان از زباله پاکسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی نجفی عصر امروز در جمع شهرداران گیلان مردم این استان را آگاه و فرهنگی خواند و اظهار کرد: رعایت اصول اخلاقی و منصف بودن از اصول کاری شهرداران است.

وی به امضای تفاهمنامه زیست‌محیطی استان‌های ساحلی دریای خزر اشاره کرد و افزود: فضای کنونی زیبنده گیلان نیست و پسماندهای خانگی باید مدیریت شود.

نجفی با تاکید بر جمع‌آوری زباله گردشگران در گیلان، بیان کرد: بهترین ساحل شهرهای گیلان با وجود زباله به زشت‌ترین ساحل‌ها شده است.

استاندار گیلان از پاکسازی عمومی زیست‌محیطی زباله با همکاری دستگاه‌های اجرایی و مردم در 26 اسفند ماه جاری در این استان خبر داد و تصریح کرد: پاکسازی گیلان از زباله نیازمند حمایت جدی رسانه‌ها است.

وی خواستار ورود مدیران بخش‌های مختلف در پاکسازی گیلان از زباله شد و گفت: سال 93 جمع‌آوری زباله با رویکرد تفکیک از مبدا در استان انجام می‌شود.

نجفی با بیان اینکه دفع زباله نیازمند برنامه عملیاتی است، خاطرنشان کرد: بخش فرهنگ عمومی در مورد زباله باید ارتقا پیدا کند.

استاندار گیلان زیباسازی و نظافت شهرها را در اولویت برنامه‌ها خواند و اظهار کرد: آمادگی لازم برای پذیرایی از مهمانان نوروزی باید ایجاد شود.

وی بر گسترش فضای سبز در شهرها تاکید کرد و یادآور شد: سرانه فضای سبز در شهرهای گیلان کمتر از دیگر شهرهای کشور است و درختکاری در ورودی شهرها باید جدی گرفته شود.

نجفی خواستار تهیه برنامه پنج ساله شهرداری‌ها در گیلان شد و تصریح کرد: شهرداران پروژه‌های نیمه‌تمام را به اتمام برسانند.

*پروژه‌های زیر 50 درصد پیشرفت فیزیکی واگذار می‌شود

استاندار گیلان از واگذاری پروژه‌های دولتی با پیشرفت فیزیکی زیر 50 درصد خبر داد و بیان کرد: پروژه‌های زیر 30 درصد به صورت رایگان واگذار می‌شود.

وی بر رعایت دقیق بودجه مصوب شوراهای اسلامی شهر و حسابرسی مالی شهرداری‌ها توسط شهرداران تاکید کرد و افزود: شهرها با زیباسازی باید زیبنده شهروندان گیلانی باشد.

انتهای پیام/84001/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول