اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس هیئت فوتبال قروه خبر داد

حضور موفق 4 تیم فوتبال از قروه در لیگ‌های کشوری

رییس هیئت فوتبال قروه گفت: فوتبالیست‌های مستعد این شهرستان در قالب چهار تیم امسال در لیگ‌های کشوری به افتخاراتی ارزشمند دست یافتند.

حضور موفق 4 تیم فوتبال از قروه در لیگ‌های کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، مولود خالدیان امشب در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و فعالان رشته ورزشی فوتبال که امشب در فرمانداری قروه برگزار شد، اظهار داشت: تیم جوانان شهرداری قروه در لیگ دسته یک کشور با حضور مقتدرانه خود توانست در بین 9 تیم از نامداران فوتبال کشور عنوان سوم را از آن خود کند.

وی افزود: امیدهای شهرداری قروه نیز در بین 6 تیم در گروه خود چهارم شدند.

این مسئول تاکید کرد: حریفان این تیم‌ها از استان‌هایی بودند که سابقه طولانی در باشگاه‌داری داشته و از قدرت مالی و فنی بسیار بالا و قوی هم برخوردارند که کسب این جایگاه‌ها می‌تواند برای فوتبال شهرستان امیدبخش باشد.

خالدیان با بیان اینکه در حال حاضر فوتبال این شهرستان قابل مقایسه با تیم‌های رده بالای کشوری است، گفت: تیم فوتسال بانوان شهرداری نیز برای چهارمین سال پیاپی در لیگ دسته دوم کشور در جایگاه دوم ایستاد که ما در ادامه رقابت‌ها به دنبال کسب جواز حضور در لیگ دسته یک کشور هستیم.

وی افزود: تیم نوجوانان این شهرستان نیز در لیگ دسته دو کشور توپ می‌زند که هم اکنون جزو تیم‌های لیگ برتری کردستان است.

رییس هیئت فوتبال قروه با اشاره به ساماندهی هزار و 500 ورزشکار در این رشته ورزشی در فصل گذشته در این شهرستان خاطرنشان کرد: ایجاد دو مدرسه موفق فوتبال با ثبت‌نام بیش از 250 نفر و نیز بهره‌گیری از مربیان کارآمد و توانمند توانست استعدادیابی مناسبی را در بین علاقه‌مندان به این رشته ورزشی داشته باشد.

به گفته خالدیان، این مدارس نقش ارزنده‌ای در موفقیت تیم‌های باشگاهی شهرستان قروه در لیگ‌های کشوری داشته‌اند.

وی از حمایت‌های مالی شهرداری و شورای اسلامی شهر قروه قدردانی کرد و گفت: تیم‌های شهرستان با کمترین بضاعت مالی توانستند این مقام‌های ارزشمند را کسب کنند.

این مسئول ورزشی با تاکید بر لزوم حمایت بیشتر دست اندرکاران از توسعه رشته فوتبال که توانسته است خود را در میدان عمل به اثبات برساند، تصریح کرد: به جرات می‌توان گفت قروه تنها شهرستان فعال فوتبالی در کردستان است که با کمترین امکانات بیشترین نتیجه را گرفته است.

وی در پایان افزود: با وجود تمامی تنگناهای مالی، زمین‌های چمن ورزشگاه‌های این شهرستان استراحت نداشتند و از بازیکنان کشوری میزبانی کردند.

انتهای پیام/79009/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول