اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال بیرجند:

سرخپوشان بیرجند از صعود به مرحله نهایی فوتبال کشور بازماندند

رئیس هیئت فوتبال بیرجند از رقابت نماینده خراسان‌ جنوبی در مسابقات فوتبال زیرگروه منطقه 8 جوانان کشور خبر داد و گفت: تیم سرخپوشان بیرجند با 2 پیروزی، یک تساوی، یک شکست و 7 امتیاز با تفاضل گل کمتر از صعود به مرحله نهایی بازماند.

سرخپوشان بیرجند از صعود به مرحله نهایی فوتبال کشور بازماندند

حسن قهوه‎چی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: تیم جوانان فوتسال باشگاه سرخپوشان بیرجند به نمایندگی از خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی مناطق کشور به مصاف حریفان خود رفت.

وی تصریح کرد: در گروه هشت این دوره از مسابقات نمایندگانی از استان‎های کرمان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و یزد به میزبانی شهرستان مشهد با یکدیگر دیدار می‏‌کنند.

*سرخپوشان بیرجند بر هر 2 نماینده خراسان ‌رضوی غلبه کرد

رئیس هیئت فوتبال شهرستان بیرجند به نخستین دیدار تیم جوانان باشگاه سرخپوشان بیرجند در مسابقات فوتسال گروه هشت مرحله نخست قهرمانی مناطق کشور اشاره کرد و افزود: نماینده خراسان جنوبی در مقابل تیم پرسپولیس مشهد صف‌آرایی کرد و موفق شد با نتیجه یک بر صفر بر حریف غلبه کند و سه امتیاز بازی را از آن خود کند.

قهوه‌چی ادامه داد: تیم فوتسال باشگاه سرخپوشان بیرجند در دومین بازی خود به مصاف تیم دانش ورزش مشهد رفت و با نتیجه دو بر یک، به دومین پیروزی ارزشمند خود در مقابل میزبان دست یافت.

وی خاطرنشان کرد: نماینده خراسان جنوبی در سومین رقابت خود در مسابقات فوتبال زیر گروه منطقه هشت جوانان کشور در مقابل نماینده یزد صف‌آرایی کرد که سرخپوشان بیرجند و تیم سفیر سبز یزد بعد از 90 دقیقه تلاش به نتیجه تساوی صفر بر صفر رضایت دادند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان بیرجند اضافه کرد: تیم فوتبال جوانان سرخپوشان بیرجند در آخرین دوره از رقابت‌های خود در مسابقات فوتبال زیرگروه منطقه هشت کشور به مصاف نماینده کرمان رفت و بازی را با نتیجه دو بر یک به تیم گل‌گهر سیرجان واگذار کرد.

قهوه‎چی یادآور شد: تیم فوتبال جوانان سرخپوشان بیرجند با دو پیروزی، یک تساوی، یک شکست و کسب هفت امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر از صعود به مرحله نهایی مسابقات فوتبال مناطق کشور باز ماند.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه این دوره از مسابقات نماینده یزد به دیدار میزبان و نماینده خراسان رضوی رفت که تیم سفیر سبز یزد با نتیجه پنج بر چهار از سد تیم پرسپولیس مشهد گذشت و به سه امتیاز حساس این بازی دست یافت.

این مسئول گفت: تیم فوتبال سفیر سبز یزد با کسب هفت امتیاز و تفاضل گل بیشتر از نماینده خراسان جنوبی به مرحله کشوری صعود کرد.

انتهای پیام/69014/ز40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول