اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همرزم شهید صوفی:

حسن برخورد و صبوری شهیدصوفی مثال‌زدنی بود

همرزم شهید صوفی حسن برخورد و صبوری را از ویژگی‌های این شهید دانست و گفت: ایشان با وجود سن کم پا به عرصه جهاد گذاشتند که همین امر باید الگوی جوانان کنونی برای مقابله با جنگ نرم باشد.

حسن برخورد و صبوری شهیدصوفی مثال‌زدنی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، شهید حسن صوفی در سال 1341 در همدان متولد شد و در سال 1360 به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیوست.

او بعد از گذشت زمان کوتاهی به دلیل کاردانی و حسن لیاقتی که از خود نشان به عنوان ارزیاب پادگان «شهدای باختران» انتخاب شد.

شهید صوفی پس از چندی با صلاحدید مسئولان سپاه «منطقه 7» کشور، توانست بخش پرسنلی و سازماندهی «تیپ ویژه شهدا» را مدیریت کند.

شهید صوفی به عنوان شهید شاخص سال 92 همدان معرفی شده که بر این اساس یکی از همرزمان این شهید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، به ابعاد شخصیتی این شهید والامقام پرداخت و اظهار کرد: شهید صوفی فردی با تدبیر، با حوصله، متفکر و بااخلاق بود که آینده‌نگری نیز یکی از ابعاد ویژه شخصیت این شهید بزرگوار به شمار می‌رفت.

علی‌اکبر کیانی با بیان اینکه شهید صوفی به کاری که می‌کرد، اعتقاد قلبی داشت، افزود: این شهید بزرگوار، 15 ساله بود که برای حضور در جبهه‌های حق علیه باطل آماده شد.

وی گفت: ایشان قبل از آن در محافل قرآنی و فعالیت‌های فرهنگی حضور داشت و همان‌ها موجب شد که وی به درجه رفیع شهادت نائل شود.

این همرزم شهید با بیان اینکه شهیدصوفی اهل نماز جماعت و فردی برنامه‌ریز بود، تصریح کرد: شهید صوفی پس از گذراندن آموزش‌های اولیه پاسداری، در زمینه ارزیابی و ارزشیابی ورودی‌های سپاه مشغول فعالیت شدند که همین نشان از تدبیر و نگاه ویژه این شهید بود.

وی حسن برخورد و صبوری را از دیگر ویژگی‌های این شهید دانست و گفت: این شهید با وجود سن کم پا به عرصه جنگ و شهادت گذاشته بود که همین امر باید الگوی جوانان کنونی باشد تا در مقابله با جنگ نرم از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

این همرزم شهید در ادامه شهید صوفی را نمادی از یک انسان کامل برشمرد و افزود: این شهید بزرگوار در شناخت نیروی انسانی بسیار بارز و برجسته بودند.

وی گفت: همه افراد به ویژه جوانان باید چنین شخصیت‌هایی را برای سعادت خود الگو قرار دهند.

کیانی در پایان یادآور شد: شهدا مردان خدایند و از سیره و راه شهدا باید برای جامعه امروزی الگوبرداری کرد.

انتهای پیام/89003/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول