اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر ایلام:

طرح جی‌ای‌اس شهری در شهرداری ایلام اجرایی می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر ایلام گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده طرح "جی‌ای‌اس" شهری در شهرداری ایلام اجرایی می‌شود.

طرح جی‌ای‌اس شهری در شهرداری ایلام اجرایی می‌شود

عبدالنور نیک‌خلق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: این طرح به منظور افزایش ارائه خدمات به مردم در شهر ایلام اجرایی می‌شود و تحقق آن منوط به مساعدت و همکاری مسئولان ارشد استان است. 

عضو شورای شهر ایلام گفت: در این رابطه دیدارهایی و  رایزنی‌های با استاندار ایلام انجام شده و قرار است این طرح در شهرداری ایلام اجرایی شود.

وی همچنین به اجرای چند طرح مهم عمرانی در ایلام اشاره کرد و ادامه داد: تکمیل پل شهید رضایی‌نژاد یکی از طرح‌های عمرانی مهمی است که باید بخش عمده‌ای از آن تا پایان سال به اتمام برسد.

این مسئول اضافه کرد: افزون بر این دو طرح دیگر عمرانی در دست اقدام است که باید تا پایان سال اجرایی و تکمیل شود.

نیک‌خلق تصریح کرد: ورودی هفت چشمه، ورودی فرودگاه و ورودی ارغوان از دیگر طرح‌های مد نظر عمرانی بوده که تا پایان امسال باید تکمیل و اجرایی شود.

عضو شورای شهر ایلام گفت: برای اجرا و تکمیل این طرح‌ها در مجموع 25 میلیارد ریال اعتبار از سوی استاندار ایلام از محل اعتبارات عمرانی استانی اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: بخشی از این اعتبار صرف آماده سازی روگذر پل شهید رضایی‌نژاد می‌شود و باید تا قبل از عید نوروز افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

این مسئول اضافه کرد: اما تکمیل این پروژه به 5 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تا صرف اجرای آن شود که قطعا سال آتی این میزان اعتبار باید به آن اختصاص یابد.

نیک خلق تصریح کرد: تملک اراضی اطراف این پل از دیگر نیازمندی‌های تکمیل این طرح بوده که در دستور کار شورای شهر و شهرداری ایلام قرار دارد. رایزنی‌های اولیه با مردم نیز انجام شده تا در نخستین فرصت این تملک‌ها با توافق‌های صورت گرفته اجرایی شود.

عضو شورای شهر ایلام گفت: سعی می‌شود در تملک این اراضی از پرداخت مستقیم ریالی به مالکان خودداری شود و به نحو دیگری کار تملک این اراضی اجرایی و محقق شود.

وی ادامه داد: با عنایت به اینکه شهرداری محدودیت مالی دارد باید در این راستا تلاش ویژه‌ای صورت پذیرد تا مشکل مردم و مالکان نیز رفع شود. در این راه پایاپای کردن زمین با شهرداری و یا واگذاری هزینه ساخت و ساز به صورت مجانی و ... در دستور کار شهرداری برای مالکان این اراضی قرار دارد.

این مسئول اضافه کرد: قطعا تامین 5 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه نیازمند همکاری و مساعدت ویژه استاندار ایلام است که همکاری وی این مهم محقق می‌شود.

نیک خلق تصریح کرد: درآمد شهرداری به تنهایی جوابگوی تامین این میزان اعتبار نبوده و تنها راه آن مساعدت و همکاری مسئولان ارشد استان با شهرداری بوده که از این همکاری و مساعدت قدردانی می‌شود.

عضو شورای شهر ایلام گفت: با توجه به بررسی وضعیت ساخت و ساز در این پروژه بناس در نهایت تا پایان امسال بخشی از این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی اضافه کرد: 700 میلیون تومان اعتبار نیز برای ساماندهی ورودی شهر ایلام از سمت هفت چشمه در نظر گرفته شده است و در حال حاضر اجرای این طرح در دست اجرای پیمانکاران است.

نیک خلق تصریح کرد: رفوژ بلوار و پیاده‌روهای ورودی شهر ایلام در مسیر هفت چشمه از ضروریات شهر ایلام بوده که ساماندهی این ورودی در دستور کار قرار دارد.

عضو شورای شهر ایلام گفت: ساماندهی این ورودی و دیگر طرح‌های عمرانی از مهم‌ترین اولویت‌های کار شورا در کنار ارائه خدمات دیگر به مردم شهر ایلام بوده که در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

انتهای پیام/2246/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول