اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر ایلام:

کارگروه‌های زیر مجموعه کمیسیون حقوقی شورای شهر ایلام ایجاد می‌شود

عضو شورای شهر ایلام گفت: در سال 1393 کارگروه‌های زیر مجموعه کمیسیون حقوقی شورای شهر ایلام ایجاد می‌شود.

کارگروه‌های زیر مجموعه کمیسیون حقوقی شورای شهر ایلام ایجاد می‌شود

یزدان قبادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: شورای اسلامی شهر ایلام متشکل از کمیسیون‌های مختلفی است که در حوزه‌های مختلف کاری فعالیت و تلاش دارند.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر ایلام گفت: کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی، خدمات شهری، حمل و نقل و ... از جمله کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر ایلام است.

وی ادامه داد: اینجانب در کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر ایلام عضویت داشته و در این کمیسیون در خدمت مردم شهر ایلام هستم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

این مسئول اضافه کرد: بسیاری از مباحث شهرداری از جمله عمرانی، خدماتی و فرهنگی اجتماعی و ... باید با رعایت نکات حقوقی صورت پذیرد و این کمیسیون در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نیست.

قبادیان تصریح کرد: افزون بر این، کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر ایلام تلاش مضاعفی را شروع کرده و در حوزه خارج از شهرداری و نظارت شورا بر شهرداری در حوزه فعال کردن کمیسیون‌های داخلی شهرداری از جمله کمیسیون ماده 100 و ماده 77 و بند 20 ماده 55 و .... گام برداشته است.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر ایلام گفت: ضمن اینکه برنامه‌های این کمیسیون افزایش درآمد شهرداری و پرداختن به حقوق شهروندی است و در جاهای که شهرداری در اجرای وظایف قانونی خود قصور و یا جهل به قانون داشته در کمیسیون حقوقی مطرح شده و با کمک نظر کارشناسان حقوقی و نظر اعضای شورای اسلامی شهر ایلام و نمایندگان مجلس و دیگر صاحبنظران سعی شده میزان نگرانی مردم و دغدغه‌های مردم در برخورد با نیروهای شهرداری و ... رعایت عدالت و انصاف شود.

وی ادامه داد: مصمم هستیم در سال 93 با تشکیل کارگروه‌های زیر مجموعه کمیسیون حقوقی با دسته‌بندی کردن نظرات اعضای شورای شهر و شهردار ایلام بتوانیم در حوزه‌های اجتماعی و مشکلات جوانان و اشتغال و ... ورود کنیم.

این مسئول اضافه کرد: امیدواریم در حوزه حقوقی شورای شهر ایلام و با پیشینه 7 سال رئیس شورای استان و کارشناس ارشد حقوق بتوانیم خدماتی به شهروندان ایلامی ارائه دهیم.

انتهای پیام/2246/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول