اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان کردستان:

صیاد مریوانی ‌برای حفاظت از پرندگان و محیط زیست‌ اسلحه خود را شکست

مدیرکل حفاظت از محیط زیست کردستان گفت: صیاد مریوانی ‌برای حفاظت از پرندگان و محیط زیست‌ اسلحه خود را شکست.

صیاد مریوانی ‌برای حفاظت از پرندگان و محیط زیست‌ اسلحه خود را شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، ناصح قادری عصر امروز در مراسم کاشت 4 هزار اصله نهال در گلزار شهدای گمنام کامیاران با اشاره به شکستن تفنگ توسط مرد مریوانی، اظهار داشت: اقدام مردم کامیاران مبنی بر قسم خوردن در وفادار بودن برای حفاظت از پرندگان و محیط زیست، یک اقدام ستودنی است.

وی اظهار اشت: هر طبیعتی آستانه تحملی دارد بنابراین با توجه به اینکه یکی از سرمایه‌های با ارزش ما طبیعت است پس باید در حفظ و نگهداری آن تیشه به ریشه خود نزنیم و از تخریب آن بپرهیزیم.

قادری بیان کرد: اقداماتی که امروز در کامیاران در خصوص دفاع از محیط زیست صورت گرفته باید آغاز جوشش و حرکت‌های عمیق مردمی ‌در حفظ منابع  زیست محیطی در آینده باشد.

مدیرکل محیط زیست استان با اشاره به روایات متعدد مبنی بر کاشت درخت توسط پیامبر اکرم و اصحاب بزرگوار ایشان در هزار و چهار صد سال پیش اظهار داشت: کاشت درخت در میان ایرانیان، ریشه در دین و فرهنگ و تفکرات عمیق در حفظ و حراست از منابع طبیعی آنان دارد.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان کردستان در پایان عنوان کرد: امیدوارم در خصوص حفاظت از محیط زیست اینگونه اقدامات همیشه و در همه جنبه‌های حفاظتی از محیط زیست ادامه یابد.

انتهای پیام/79018/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول