اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه ملایر:

تقدیم 220 هزار شهید پشتوانه مهمی برای نظام است

فرماندار ملایر با بیان اینکه تقدیم 220 هزار شهید در انقلاب اسلامی، پشتوانه مهمی برای نظام است، گفت: خط و مشی شهادت برای همیشه در بین ملت ایران جاری است.

تقدیم 220 هزار شهید پشتوانه مهمی برای نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مصطفی آزادبخت ظهر امروز در مجمع بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت در سپاه ناحیه ملایر، بسیج و سپاه را بازوی توانمند رهبری برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب عنوان کرد و افزود: ولایت فقیه پایه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی با داشتن نیروهای جان بر کف سپاه و بسیج هرگز هراسی از دشمن ندارد، افزود: تفکر بسیجی باید در بین همه آحاد جامعه نهادینه شود.

فرماندار ویژه ملایر اظهار داشت: امروز داشتن روحیه و تفکر بسیجی باعث شده تا در برابر همه مشکلات اعمال شده از سوی دشمن، ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه باید این روحیه و تفکر به سراسر دنیا صادر شود، تصریح کرد: با داشتن فرهنگ ناب بسیجی و تفکر اسلامی انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کرده‌ایم.

آزادبخت با اشاره به اینکه دشمن همیشه دشمن است و هرگز منافع ملت ایران را نمی‌خواهد، افزود: در هیچ شرایطی نباید به دشمن اعتماد کنیم و باید تنها در مسیر ولایت حرکت کرده و به خود متکی باشیم.

وی با اشاره به اظهارات عده‌ای از فتنه‌گران تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم هنجارشکنان اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی را خدشه‌دار کرده و ارزش‌ها و آرمان‌های امام، شهدا و نظام را زیر سئوال ببرند.

فرماندار ویژه ملایر یکی از دغدغه‌های مهم رهبری را مسائل فرهنگی برشمرد و گفت: در این زمینه باید تلاش کنیم تا بتوانیم مشکلات فرهنگی را حل کرده و در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن بایستیم.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج در تقویت مسائل فرهنگی نقش بسزایی دارند یادآور شد: باید از همه ظرفیت‌ها با حضور مستمر بسیجیان برای رفع مشکلات فرهنگی کشور استفاده شود.

آزادبخت بر لزوم تقویت راهیان نور برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان تاکید کرد و افزود: در این راستا باید جوانان را برای حضور بیشتر در این اردوها تقویت کنیم.

وی بر پویایی بیشتر مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج نیز تاکید کرد و گفت: طی دوران انقلاب اسلامی با هر ظرفیت در هر صحنه‌ای که با استکبار جهانی مقابله کردیم، دشمن ناچار به عقب‌نشینی شد.

فرماندار ویژه ملایر اظهار داشت: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد که همواره از آرمان‌های اسلام و انقلاب دفاع می‌کند.

وی به شجاعت و دلاوری‌های پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در کشور اشاره کرد و این افراد را الگوی بزرگی برای سایر افراد جامعه برشمرد.

آزادبخت خاطرنشان کرد: تقدیم 220 هزار شهید در انقلاب اسلامی، پشتوانه مهمی برای نظام است، چراکه خط و مشی شهادت برای همیشه در بین ملت ایران جاری است.

انتهای پیام/89013/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول