اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

احساس خطر جدی دشمنان از بیداری اسلامی است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: احساس خطر جدی دشمنان از بیداری اسلامی است.

احساس خطر جدی دشمنان از بیداری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار روح‌الله نوری صبح امروز در جشنواره شجره طیبه صالحین در تالار فارابی شهر کرمان اظهار داشت: عقب‌ماندگی، بیچارگی و تحقیر برای ملتی است که از خودشان قهرمانی نداشته باشند.

وی بیان داشت: ملتی گرفتار است که بدنامان و بی‌آبروهای پیروز جنگ‌های جهانی که بیش از نیمی از کره زمین را با تمام مقدرات سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی در سیطره خود گرفته بودند، برای آنها قهرمان بگمارند و یا معرفی کنند.

نوری عنوان کرد: اما این مسئله تا زمانی ادامه داشت که پیروزی انقلاب شکوهمند ملت مسلمان واقع نشده بود و مجموعه‌ای به نام بسیج مستضعفان به فرمان رهبر کبیر انقلاب تشکیل نشده بود.

وی خاطر نشان کرد: از انقلاب اسلامی به بعد همه چیز در منطقه تغییر کرد و شاهد مقاومت‌ها هستیم، برکت اسلام و جمهوری اسلامی، نفس گرم معنوی ملت ایران است.

ایران مملو از قهرمانان دینی و ولایی است

سردار نوری گفت: امروز صهیونیست‌ها حتی قدرت بیان شعار از نیل تا فرات را ندارند و در دیواری که به دست خود ساخته‌اند، محصور شده‌اند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: صهیونیست، تشکیل بسیج متدین و انقلابی را در عمده کشورهای منطقه و به دور خود می‌بیند.

وی ابراز داشت: همین مسائل نیز آمریکا، صهیونیست و همپیمانان آنها را نگران کرده و می‌دانند که حرکت به سمت تمدن اسلامی است.

نوری افزود: ایران مملو از قهرمان است، قهرمانانی دینی، انقلابی و شهادت‌طلب متشکل از مراجع دینی، متدینان، مذهبی‌ها، بسیجی‌ها، حزب‌الله، سپاه و ارتش هستند.

وی عنوان کرد: این قدرت‌ها است که دشمن را هراسان کرده و آنها را به عنوان قدرت بازدارنده می‌بیند، حقوق بشر، انرژی هسته‌ای و 1+5 بهانه است.

سردار نوری اظهار داشت: آیا در عربستان، بحرین، مصر، آمریکا، فرانسه و کشورهایی که آمریکایی‌ها حضور دارند، حقوق بشر رعایت می‌شود.

وی بیان داشت: احساس خطر جدی دشمنان از بیداری اسلامی است که در کشورهای منطقه شاهد آن هستیم.

نوری با بیان اینکه بسیجیان دو وظیفه مهم به عهده دارند، خاطر نشان کرد: اول اینکه غفلت نکنیم، وحدت و انسجام خودمان را تقویت کنیم و همانند گذشته و مستحکم‌تر پشت سر ولی‌فقیه زمان بایستیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دومین مسئله این است که دقت کنیم و دشمن را بشناسیم تا زبان آنها نشویم و در میدان دشمن بازی نکنیم.

وی ابراز داشت: رهگذران قبل از ما و بعد از معصوم (ع)، غفلت کردند و روی این هدیه الهی دین، قرآن، غبار نشست و امام خمینی (ره)، ملت متدین ایران و شهیدان ما در حد و توان خود این غبار را زدودند.

سردار نوری اظهار داشت: شجره طیبه بسیج از عاشورای حسینی جان گرفت و بعد از انقلاب اسلامی در روح، دل و جان ملت ایران بار دیگر خودنمایی کرد.

انتهای پیام/80017/س40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول