اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد اردبیل:

رویکرد کمیته امداد توانمندسازی است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل گفت: استمرار حرکت این نهاد به سوی توانمندسازی مددجویان است.

رویکرد کمیته امداد توانمندسازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی ظهر امروز در مراسم تجلیل از مجریان موفق طرح‌های خودکفایی، کارآفرینان و خیرین نیکوکار در شهرستان خلخال گفت: استمرار حرکت کمیته امداد حضرت امام راحل به سوی توانمندسازی مددجویان است.

زلالی اضافه کرد: توانمندسازی در قالب حمایت‌ها در بحث اشتغال، کمک‌های بلاعوض، تسهیلات مشاغل خانگی و حمایت از زنان بی سرپرست و غیره ادامه دارد و هدف اصلی ما توانمندسازی مددجویان است.

وی گفت: 10 درصد از جمعیت 92 هزار نفری خلخال زیرپوشش نهاد پر برکت کمیته امداد امام خمینی قرار دارد که با مشارکت خیرین و نیکوکاران جامعه و گفتن یک یا علی می‌توان به کمک کمیته امداد آمد و نیازمندان جامعه را از این وضعیت نجات داد.

زلالی تصریح کرد: باید با درک صحیح از وضعیت اقتصادی جامعه و معیشت نیازمندان و نگاه دلسوزانه فهمید که در جامعه چه می گذرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل با اشاره به تاکیدات دین مبین اسلام و ائمه اطهار در خصوص پرداخت زکات و خمس از سوی افراد جامعه گفت: اگر همه به وظیفه خود واقف باشیم هیچ فقیری در جامعه پیدا نخواهد شد و بی گمان ما از این موضوع دور شده‌ایم که هر روز فقرا فقیرتر و اغنیا، غنی‌تر شده‌اند.

زلالی که در آخرین روز از هفته احسان و نیکوکاری در جمع خیرین شهرستان خلخال سخن می‌گفت، افزود: می‌توانیم پررنگ‌تر از قبل در صحنه باشیم و با کمک‌های نقدی و غیرنقدی تحولی عظیم در کاهش فقر در جامعه داشته باشیم.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه مجتمع فرهنگی پیروان ولایت در خلخال گفت: تنها ساخت مجتمع کار فرهنگی نیست بلکه یک اصل مهم در جامعه امروز ما احترام و تکریم به سالخوردگان جامعه است، سالخوردگانی که به توصیه اسلام با توجه به تجربه‌های گرانسنگ زندگی به نوعی راهنمای ما هستند.

زلالی افزود: هر چه قدر عاطفه در جامعه احیاء و نوع‌دوستی زنده و عشق و محبت در بین خانواده‌ها تقویت شود و شاهد جامعه‌ای عاری از فقر و نداری  خواهیم بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل با اشاره به فعالیت مناسب و مطلوب کمیته امداد شهرستان خلخال گفت: سند کاهش فقر که با همکاری دستگاه‌ها در شهرستان خلخال توافقنامه آن در حال امضاء و برای اجرا آماده می‌شود کاری بس عظیم است که با عملیاتی شدن این سند و تفاهمنامه‌ تاثیر مطلوب خود را در جامعه خواهد گذاشت.

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، زلالی با تقدیر از حضور همه خیرین و نیکوکاران گفت: بی‌گمان معنویت در زندگانی خیرین بزرگوار جامعه موج می‌زند چرا که هیچ وقت همنوع خود را فراموش نکرده و در هفته احسان و نیکوکاری که از 14 اسفند ماه همزمان با سالروز تاسیس این نهاد انقلابی آغاز و تا به امروز ادامه دارد شاهد حضور پرشور خیرین برای کمک به محرومان و دستگیری از مددجویان در خلخال بوده‌ایم.

انتهای پیام/62008/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول