اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان:

مکان فعلی شورای اسلامی استان اصفهان مناسب نیست

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: مکان فعلی شورای اسلامی استان اصفهان در شأن استان و استانداری نیست و جایگاه و مکان فعلی این شورا باید ساماندهی شود.

مکان فعلی شورای اسلامی استان اصفهان مناسب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عبدالله کیانی پیش از ظهر امروز در سومین اجلاس شورای عالی استان اصفهان با اشاره به یکی از مشکلات مهم استان که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار بگیرد، اظهار کرد: بحث بیمه‌های ساختمانی در سال آینده برای شهرداری‌ها مشکلات اساسی ایجاد می‌کند.

وی اضافه کرد: تدابیر لازم و پیش‌بینی‌های مورد نیاز برای جلوگیری از وقوع مشکلات احتمالی در راستای بیمه‌های ساختمانی در شهرداری‌ها باید اتخاذ شود.

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه در آستانه سال جدید قرار داریم و اصفهان یکی از استان‌هایی محسوب می‌شود که هر ساله با حجم بالایی از مسافران نوروزی مواجه می‌شود، تصریح کرد: توصیه‌های لازم به شهرداری‌ها باید در راستای فراهم‌سازی بستر‌های مناسب در شهر‌ها به منظور استقبال از مسافران در ایام نوروز صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه مکان فعلی شورای اسلامی شهرستان اصفهان در شأن استان و استانداری نیست، ادامه داد: جایگاه و مکان فعلی شورای استان اصفهان باید ساماندهی شود و استانداری باید با نگاه‌های ویژه مکانی مناسب را به شورای استان اصفهان اختصاص بدهد.

کیانی با اشاره به اینکه استانداری باید در راستای رسیدگی به این وضعیت اقدامات لازم را انجام بدهد، تاکید کرد: باید به استانداری تأکید شود که مشکل مکان شورای شهرستان اصفهان هر چه سریع‌تر برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه کمیته انطباق یکی دیگر از مشکلات شورا‌ها است، افزود: کمیته انطباق باید در راستای اجرایی شدن مصوبات شورای شهر اقدام کند، اما در حال حاضر شهرداری‌های برخی از شهرستان‌ها با تنگ‌نظری به مصوبات شورا‌ها نگاه می‌کنند.

انتهای پیام/63004/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول