اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خوشرفتار در گفت‌وگو با فارس:

حمایت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر قم انگیزه ایثار را افزایش داد

مدیر عامل باشگاه ایثار قم گفت: حمایت‌های بی‌دریغ شهرداری و شورای اسلامی شهر قم انگیزه تمام اعضای باشگاه و تیم بسکتبال با ویلچر ما را برای موفقیت در لیگ برتر افزایش داد.

حمایت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر قم انگیزه ایثار را افزایش داد

علی خوشرفتار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: همانگونه که بارها به آن اشاره کرده‌ام هدف اصلی ما از تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار به عنوان یک باشگاه خصوصی، صرفا خدمت به عزیزان جانباز و معلول است و در این مسیر هر نهاد یا ارگانی از باشگاه حمایت کند، نوعی ایثار و خدمت خداپسندانه محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: از حدود چهار سال گذشته که باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم فعالیت خود در عرصه ورزش همگانی و قهرمانی را آغاز کرد اقدامات مختلفی صورت گرفته تا عزیزان جانباز و معلول با اشتیاق بیشتری به محیط سالم و پاک ورزش جذب شوند.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم بیان داشت: این باشگاه با هزینه کاملا شخصی اداره می‌شود اما در این سال‌ها عزیزان بسیاری بوده‌اند که در مسئولیت‌های مختلف حامی و پشتیبان فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی باشگاه ایثار بوده‌اند.

وی یادآور شد: به صورت ویژه از از تدابیر و حمایت‌های بی دریغ مهندس دلبری شهردار قم و مجموعه ساعی و پرتلاش شهرداری و همچنین حجت الاسلام والمسلمین آتش زر و همکاران خدوم ایشان در شورای اسلامی شهر قم تشکر می‌کنم که هر موقع خدمت این عزیزان رسیدیم با روی باز و صداقت کامل حامی باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار بودند.

خوشرفتار تاکید کرد: نایب قهرمانی در مسابقات سال 1392 لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را به این عزیزان هدیه می‌کنیم و امیدوارم که با تداوم حمایت دلسوزانه شهرداری و شورای اسلامی شهر قم بتوانیم در سال 1393 گامی بلند به سوی قهرمانی در لیگ برتر برداریم.

وی تصریح کرد: قطعا تمام تلاش ما این خواهد بود که با استفاده از این تجربیات در سال آینده مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور بهترین تیم را تشکیل داده و عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر کشور را به دست بیاوریم.

خوشرفتار یاد آور شد: فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر قهرمانی باشگاه‌های کشور روزهای چهارم و پنجم اسفند ماه دیدارهای مرحله نهایی خود را در اصفهان پشت سر گذاشت و طی آن چهار تیم حاضر در این مرحله از رقابت‌ها در تلاش و تکاپوی جدی برای کسب قهرمانی به میزبانی سالن شهدای مخابرات اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم افزود: در پایان این مرحله از مسابقات، تیم بسکتبال با ویلچر داداشی کهریزک با کسب 5 امتیاز در صدر ایستاد، تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم با کسب 5 امتیاز رتبه دوم را کسب کرد، تیم هیئت مرکزی با 4 امتیاز در مکان سوم قرار گرفت و تیم میزبان یعنی پیام ارتباطات اصفهان با کسب 4 امتیاز چهارم شد.

وی تصریح کرد: نتیجه بازی‌های رو در رو به عنوان ملاک انتخاب تیم برتر در نظر گرفته شد و بر همین اساس تیم داداشی کهریزک به دلیل اینکه مقابل ایثار قم به برتری رسیده بود با وجود هم امتیاز بودن با تیم ایثار، عنوان قهرمانی را کسب کرد و ایثار نایب قهرمان شد، ضمن اینکه تیم هیئت مرکزی نیز به دلیل اینکه در بازی رو در رو تیم پیام ارتباطات اصفهان را برده بود بالاتر از این تیم در جایگاه سوم قرار گرفت.

انتهای پیام/78002/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول