اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اختصاص 160 میلیارد ریال اعتبار

محورهای مواصلاتی استان مرکزی در نوروز بهسازی و ایمن‌سازی می‌شود

سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی از اختصاص 160 میلیارد ریال اعتبار به منظور بهسازی و ایمن‌‌سازی محورهای مواصلاتی استان در ایام نوروز خبر داد.

محورهای مواصلاتی استان مرکزی در نوروز بهسازی و ایمن‌سازی می‌شود

علی زندی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و افزایش تردد در محورهای مواصلاتی استان، بهسازی و ایمن‌سازی محورها به صورت جدی در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در این راستا 160 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که از این میزان 60 میلیارد ریال به منظور اجرای آسفالت و لکه‌گیری و 100 میلیارد ریال به منظور ایمن‌سازی محورها است.

سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی ادامه داد: با گرم شدن هوا کار خط‌کشی در جاده‌ها توسط پیمانکار آغاز شده و هم اکنون شش دستگاه ماشین‌آلات در حال خط‌کشی محورهای اصلی هستند که از فردا کار خط‌کشی در محورهای فرعی را نیز آغاز خواهند کرد.

زندی‌فر به کارگیری 6 اکیپ پیمانکاری به منظور اصلاح جاده‌ها، نصب 100 چراغ پلیسی در تقاطع‌های پر حادثه، تعمیر چراغ‌های چشمک‌زن، نصب علائم راهنمایی و رانندگی، به کارگیری سه اکیپ تعمیر و نگهداری چراغ‌های راهنمایی و تعمیر گاردریل‌ها توسط شش اکیپ را از کارهای در دست اقدام این معاونت برشمرد.

وی در ادامه از افتتاح تقاطع ورچه از توابع شهرستان خمین در ایام نوروز خبر داد و خاطرنشان ساخت: پل دوم روستای قره‌چای خمین نیز آماده بهره‌برداری است که قبل از فرا رسیدن ایام نوروز بازگشایی خواهد شد.

سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی افزود: تمامی نمازخانه‌های بین ‌راهی نیز رنگ‌آمیزی شده و آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی است.

زندی‌فر تعمیر روشنایی نقاط پر حادثه پل ساوه و آشکار سازی نیوجرسی آزادراه ساوه به همدان را از دیگر اقدامات صورت گرفته این معاونت در ایام نوروز عنوان کرد.

وی همچنین از استقرار کانکس موقت پلیس در محورهای زیرآبی، باقرآباد و حاجی‌آباد محلات با توجه به حادثه‌خیر بودن این محورها در ایام نوروز خبر داد.

انتهای پیام/87004/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول