اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

مانور آمادگی ستاد هماهنگی خدمات سفر در لنده برگزار شد

با حضور مسئولان و ادارات شهرستان لنده مانور خودرویی آمادگی ستاد هماهنگی خدمات سفر در شهرستان لنده برگزار شد.

مانور آمادگی ستاد هماهنگی خدمات سفر در لنده برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، صبح امروز با حضور  فرماندار و مسئولان شهرستان لنده مانور خودرویی آمادگی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان لنده برگزار شد.

محمد مرادی در این مانور که با هدف افزایش آمادگی دستگاه‌های خدماتی و امدادی برگزار شد با اشاره به لزوم هماهنگی هر چه بیشتر ادارات گفت: دستگاه و نهادهای امدادی و خدماتی باید ظرفیت و استعداد لازم ادارات خود را شناسایی و در جهت ارائه خدمات به مسافران نوروزی ارائه دهند.

رئیس ستاد سفر شهرستان لنده با تأکید بر لزوم آمادگی همه جانبه نهادهای خدماتی گفت: ارائه خدمات و تمهیدات مناسب در میزبانی شایسته از مسافران نوروزی، پیش‌بینی سفر ایمن و کم‌دغدغه برای هموطنان، ارتقای ایمنی، نظم و امنیت سفر، بالا بردن اصول بهداشتی، امداد و نجات و راهنمایی مسافران با اطلاع‌رسانی مناسب از رویکردهای اصلی ستاد سفر شهرستان بوده است.

مرادی نظارت بر ارائه خدمات در این ایام نوروز را ضروری خواند و گفت: این مانور جهت هماهنگی لازم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی و ارائه خدمات بوده که توسط کمیته نظارت و ارزیابی ستاد سفر مورد ارزشیابی قرار خواهد گرفت و ادارات را در نحوه ارائه خدمات مورد سنجش قرار می دهیم.

وی هدف از ارزیابی را تشخیص نقاط ضعف و قوت کمیته‌های ستاد سفر خواند و گفت: کوتاهی در ارائه خدمات به مسافران قابل قبول نخواهد بود.

سید عیسی تقوی فرد هم در این مانور با اشاره به آمادگی ستاد اسکان برای ارائه خدمات به مسافران و میهمانان نوروزی گفت: مدارس شهرستان و میهمانسراهای ادارات شهرستان جهت اسکان میهمانان نوروزی مهیا شده است.

مسئول کمیته اسکان شهرستان لنده گفت: این مانور که با حضور اعضاء ستاد سفر تشکیل شده باعث انسجام و هماهنگی ادارات و نهادها شده و به ارائه خدمات با کیفیت‌تر به مسافران نوروزی کمک خواهد کرد.

تقوی‌فرد خاطر نشان ساخت: قرار است در قالب این ستاد تمامی دستگاه‌های اجرایی، میهمانسراهای دولتی، مدارس و حتی برخی از مساجد و مراکز سرپوشیده را همچون سالن‌های ورزشی را جهت اسکان اضطراری در اختیار ستاد قرار دهند تا در صورت نیاز از این ظرفیت استفاده شود.

انتهای پیام/82013/س40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول