اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

لزوم هم‌افزایی مسئولان ستاد خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد به مهمانان نوروزی

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم هم‌افزایی مسئولان ستاد خدمات سفر استان به مهمانان نوروزی تاکید کرد.

لزوم هم‌افزایی مسئولان ستاد خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد به مهمانان نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پژمان نیک‌اقبال صبح امروز در ستاد خدمات سفر به اهداف و برنامه‌های این ستاد اشاره و اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات به مهمانان و مسافران نوروزی مسئولان و نهادهای اجرایی باید هماهنگی‌های لازم را داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که فرمانداران شهرستان‌ها باید آمادگی لازم برای استقبال از مسافران را داشته باشند، گفت: انتظار داریم که مسئولان و متولیان اجرایی با آمادگی کامل به استقبال مهمانان نوروزی بروند.

این مسئول تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد دارای موقعیت جغرافیای خاص خود و دارای پتانسیل‌های فراوان است که باید بتوان به نحو مطلوب؛ مکان‌های گردشگری و تفریحی استان را به گردشگران معرفی کرد.

نیک‌اقبال با تاکید بر این‌که وظایف دستگاه‌ها و نهادها در ستاد خدمات سفر مشخص شده، گفت: همه دستگاه‌ها باید با تمام وجود وارد کار شوند و خدمات لازم به مهمانان و مسافران نوروزی در سطح شهرستان‌ها را ارائه کنند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید به فرمانداران، بخشداران و دهیاران در آمادگی کامل ارائه خدمات به مسافران در ایام نوروز اذعان کرد: انتظار داریم تمامی مسئولان، متولیان اجرایی و مردم مهمان‌نواز استان استقبال و برخورد خوبی همچون سنوات گذشته با مسافران داشته باشند.

این مسئول بر مشخص شدن کشیک‌های ایام نوروز در ادارات و نهادها تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان با آمادگی کامل وارد شوند تا در طول تعطیلات مشکل خاصی نداشته باشیم.

نیک‌اقبال بر لزوم هم‌افزایی مدیران نهادها و دستگاه‌ها بر اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها در ستاد تسهیلات سفر اذعان کرد: باید با آمادگی کامل و اجرای برنامه‌های متنوع و ساماندهی شده به استقبال مسافران نوروزی برویم.

انتهای پیام/82011/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول