اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر:

راه مقابله با دسیسه‌های آمریکا تعمیق بیداری اسلامی است

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: راه مقابله با دسیسه‌های آمریکا در کشورهای اسلامی تعمیق بیداری اسلامی و همبستگی علما و نخبگان جهان اسلام در منطقه و جهان است.

راه مقابله با دسیسه‌های آمریکا تعمیق بیداری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالله فاتحی صبح امروز در نشست اعضای حزب موتلفه بوشهر در ارتباط با حوادث اوکراین اظهار داشت: نه تنها در مذاکرات دولت جمهوری اسلامی با 1+5 آمریکایی‌ها بیش از 10 بار تهدید به حمله نظامی کرده‌اند و به انحاء گوناگون در امور داخلی ایران مداخله کرده و از سران فتنه دفاع کرده‌اند بلکه با دخالت در امور کشور اوکراین اوضاع این کشور را نیز آشفته کرده و جنگ داخلی میان مردم به راه انداخته‌اند.

وی بیان کرد: حوادث اوکراین نشان داد آمریکایی‌ها حتی اگر فرصت کنند جیب همسایگانشان در 1+5 را هم دستبرد می‌زنند و استقلال یک کشور اروپایی را بی‌پروا مورد هجمه قرار می‌دهند و پرچم یورو را به علامت استیلای غرب در میدان استقلال کیف می‌کوبند، گویا آمریکا و صهیونیسم جهانی حیات و موجودیت خود را در جنگ و خونریزی در جهان می‌دانند و هر روز در نقطه‌ای از جهان اختلاف و کشتار راه می‌اندازند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: ملت ما باید هوشیار باشد مذاکره با چاشنی تهدید نظامی و مداخله در امور داخلی ایران یعنی دامن زدن به بی‌اعتمادی و آشفته کردن فضای مذاکرات، بنابراین باید کمر‌بندها را محکم بست و در برابر 1+5 و به ویژه شرارت‌های آمریکا ایستادگی کرد.

جنایت‌های کشورهای  غربی به رهبری آمریکا  در برابر مسلمانان رو به افزایش است

فاتحی گفت: در شرایط کنونی مسلمانان با سه توطئه از سوی آمریکا و غرب مواجه شده‌اند نخست حوادث میانمار نشان داد که دشمنان اسلام مشغول فعال کردن شکاف‌هایی برای کشتار مسلمانان هستند، دوم اینکه به جان هم انداختن سودانیان و مسلمانان، صحنه‌های بسیار تأسف‌باری را به وجود آورد که تاریخ کمتر نظیر آن را دیده است، اکنون در آفریقای مرکزی مسیحیان را به جان مسلمانان انداخته‌اند و یک کشتار و خونریزی تمام عیار به راه انداخته‌اند.

وی ادامه داد: در سوریه و عراق تکفیری‌ها را تجهیز کرده‌اند که در دنیای اسلام بساط جنگ مذهب علیه مذهب راه بیندازند، همه این حوادث گویای این حقیقت است که آمریکا برای زنده نگاه داشتن صهیونیسم نیاز دارد که مسلمانان را به خود مشغول سازد و اگر این مشغولیت پایان یافت با ادیان دیگر درگیر شود و رد پای صهیونیست‌ها در این راهبرد به‌خوبی پیداست.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر همچنین اظهار داشت: راه مقابله با دسیسه‌های آمریکا در کشورهای اسلامی تعمیق بیداری اسلامی و همبستگی علما و نخبگان جهان اسلام در منطقه و جهان است، ما بر اساس رهنمودهای امام و رهبری عظیم‌الشأن جمهوری اسلامی نباید دشمن اصلی که همانا آمریکا و رژیم جنایتکار صهیونیستی است، فراموش کنیم.

فاتحی با اشاره به طرح موضوع اقتصاد مقاومتی و اعلام سیاست‌های آن از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: یکی از پیام‌هایی که ملت و دولت ایران به آمریکا می‌تواند بدهد این است که ما دلخوش به مذاکرات نیستیم و کار خودمان را در داخل می‌کنیم.

وی افزود: دشمن باید بداند اقتصاد مقاومتی جانشین اقتصاد مذاکره‌ای است، نه دولت و نه مردم هیچ چشمداشتی به نتیجه مذاکرات ندارند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر اظهار امیدواری کرد که قوای سه‌گانه به ویژه قوه مجریه با برنامه‌ریزی مناسب در جهت هرچه بهتر اجرا کردن رهنمودهای رهبری بکوشند و کشور را از وابستگی به استکبار جهانی رها سازند تا دیگر حنای آمریکایی‌ها در زمینه تحریم‌ها رنگی نداشته باشد.

انتهای پیام/66006/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول