اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور گسترده مردم

همایش مرزبانی از مکتب اهل بیت (ع) در سیریک برگزار شد

بخشدار بمانی سیریک گفت: سومین همایش مرزبانی از مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) با شرکت 800 نفر از برادران و خواهران در مسجد امام حسین (ع) شهر بندر کوهستک بخش بمانی شهرستان سیریک برگزار شد.

همایش مرزبانی از مکتب اهل بیت (ع) در سیریک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک،‌ علی ترکمانی صبح امروز در این همایش گفت: این همایش با حضور حجت‌الاسلام محمد جعفرپور از اساتید برجسته حوزه علمیه قم با هدف شناخت سبک زندگی فردی، معنوی و عبادی اهل‌ بیت (ع)، مفاهیم در عرصه نهاد سیاست و حکومت، اصول و مبانی مربوط به سبک زندگی اهل‌ بیت(ع) برگزار شد.  

وی افزود: بررسی سبک و سیره اهل‌ بیت (ع) در عرصه جامعه‌سازی با موضوعاتی مانند سبک و سیره اهل‌ بیت (ع) در عرصه نهاد خانواده، نهاد اقتصادی، نهاد تعلیم و تربیت، سلامت، بهداشت، محیط زیست و اندیشه و سیره اهل‌ بیت(ع) در توصیف و بنیان تمدن اسلامی از دیگر مباحث برگزاری این همایش برشمرد.                     

بخشدار بمانی سیریک با اشاره به این که دشمن با ایجاد بی‌هویتی سعی در از بین بردن فرهنگ دینی در بین مردم دارد، اظهار داشت: آشنا شدن با فرقه‌های نوظهور که از سوی دشمنان ایجاد می‌شود یکی از راه‌های بصیرت افزایی است که دشمن از این طریق سعی در ایجاد ضربه به بنیان‌های دینی و اعتقادی مردم داشته و خواستار است.                    

به گزارش فارس در ادامه این مراسم محفل نورانی قرآن کریم با حضور حاج احمد دباغ حافظ روشندل کشور به دو صورت قرائت مجلسی و پرسش و پاسخ به‌صورت بسیار باشکوه در مسجد حضرت امام حسین (ع) شهر بندر کوهستک برگزار شد و در پایان به افراد فعال قرآنی با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/88004/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول