اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اردیبهشت سال آینده

نهمین جشنواره ملی آش ایرانی در زنجان برگزار می‌شود

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان گفت: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته نهمین جشنواره ملی آش ایرانی اردیبهشت‌ماه سال آینده در زنجان برگزار می‌شود.

نهمین جشنواره ملی آش ایرانی در زنجان برگزار می‌شود

علی عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: آموزش نیروی انسانی شاغل در واحدهای پذیرایی استان زنجان از برنامه‌های مختلف اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در سال آینده به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه ارتقای سطح کیفی خدمات واحدهای پذیرایی استان زنجان از اهداف مهم محسوب می‌شود، تصریح کرد: ایجاد شادی و نشاط در بین مردم استان و گردشگران نیز مورد توجه است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،‌صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان به برگزاری نهمین جشنواره ملی آش ایرانی در استان زنجان اشاره کرد و ادامه داد: این جشنواره ملی با هدف معرفی سنت غذایی ایران در استان برگزار می‌شود.

عباسی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره زیتون در شهرستان طارم از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای سال آینده در استان زنجان به شمار می‌رود، عنوان کرد: مهم‌ترین رویکرد این جشنواره معرفی محصول زیتون در حوزه آگروتوریسم است.

این مسئول با بیان اینکه جشنواره زیتون طی مهرماه سال آینده در شهرستان طارم برگزار خواهد شد، گفت: برگزاری جشن هفته گردشگری و نمایشگاه گردشگری از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان برای سال آینده است.

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه جشن روز استان از دیگر برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان در حوزه گردشگری به شمار می‌رود، ادامه داد: شرکت در نمایشگاه‌های خارجی با هدف معرفی استان در بازارهای بین‌المللی نیز از برنامه‌های مورد نظر محسوب می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه حضور پررنگ و موثر در نمایشگاه‌های مرتبط با بخش گردشگری از برنامه‌های این اداره کل در سال آینده است، عنوان کرد: اجرای برنامه‌های مناسبتی نیز در دستور کار حوزه گردشگری این اداره کل قرار دارد.

عباسی با اشاره به اینکه برنامه‌های آموزشی عمومی نیز طی سال آینده در استان زنجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ دوره‌های تخصصی مختلفی نیز در این خصوص برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73006/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول