اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته دوم فوتبال کشور/

صنعت در ساری مقابل حریف متوقف شد

تیم صنعت ساری در لیگ دسته دوم فوتبال کشور مقابل حریف در خانه متوقف شد.

صنعت در ساری مقابل حریف متوقف شد

به گزارش فارس از شهرستان ساری، از هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز تیم صنعت ساری مقابل مهمان خود ماشین‌سازی تبریز با تساوی یک بر یک متوقف شد.

این بازی که در حضور 100 هوادار مازندرانی در ورزشگاه شهدای ساری برگزار شد، حمید فرجی در دقیقه 42 برای صنعت ساری و ناصر عبدی در دقیقه 68 برای ماشین‌سازی تبریز موفق به گلزنی شدند.

تیم صنعت ساری که یکی از مدعیان صعود بود با این تساوی با توجه به برد دو تیم شهرداری اردبیل و فولاد نوین اهواز عملا از جمع مدعیان فاصله گرفت و شانس صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور را از دست داد.

بازیکنان صنعت ساری در بازی ماشین‌سازی تبریز با توجه به مشکلات مالی و همچنین تغییرات متوالی مدیریت باشگاه انگیزه و روحیه چندانی نداشتند و نتوانستند بازی همیشگی خودشان را در زمین ارائه دهند.

قضاوت این بازی که برعهده مهدی مرجان‌زاده بود که داور به احسان آهنگری از صنعت ساری و حسین پوراسدالله و شبیر قلی‌پور از ماشین‌سازی تبریز کارت زرد نشان داد.

به گزارش فارس، تیم صنعت ساری با این تساوی صاحب 26 امتیاز شد و همچنان در رده هفتم جدول جای گرفت و با این تساوی شانس صعود را نیز از دست داد.

انتهای پیام/86005/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول