اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر ایلام:

رفع مشکلات مردم دغدغه اساسی شورای شهر ایلام است

عضو شورای شهر ایلام گفت: رفع مشکلات مردم دغدغه اساسی شورای شهر ایلام است و در این راه تلاش شبانه‌روزی می‌شود.

رفع مشکلات مردم دغدغه اساسی شورای شهر ایلام است

عباس شیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با همکاری اساتید مجرب و صاحبنظران حوزه فرهنگی استان چندین نشست در حوزه بررسی آسیب‌های اجتماعی برگزار شده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ایلام و خزانه‌دار شورای اسلامی شهر ایلام گفت: در این نشست‌ها پیرامون معضلات شهر ایلام در حوزه‌های مختلف بحث و تبادل نظر و نتایج مطلوبی نیز حاصل شد.

وی ادامه داد: حقوق شهروندی و رفع مشکلات مردم در حوزه خدمات شهری از مهم‌ترین دغدغه‌های اعضای شورای اسلامی شهر ایلام بوده و در این راستا برنامه‌ریزی مدونی صورت گرفته است.

این مسئول اضافه کرد: رسیدن به شهری ایده‌آل مطالبه به حق مردم ایلام و دغدغه اساسی مسئولان استان و از جمله اعضای شورای شهر ایلام و شهرداری ایلام است.

شیری تصریح کرد: رفع معضلاتی که در حیطه وظایف شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام بوده به عنوان یک اولویت پیگیری می‌شود و در این راه از هیچ کوششی دریغ نشده است. 

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری بر مصوبات شورای اسلامی شهر ایلام گفت: در این راستا دست یاری به سوی افراد فرهنگ‌دوست، صاحبنظران و صاحبان فکر و اندیشه دراز کرده و نیازمند یاری و همراهی آنان هستیم.

وی ادامه داد: جلسات تعامل و هم‌‌اندیشی با صاحبنظران و اندیشمندان ایلامی در بخش‌های مختلف برپا شده که نتایج مطلوبی به دنبال داشته است.

این مسئول اضافه کرد: برخی از جلسات و نشست‌های مهم از جمله تجلیل از دست‌اندرکاران حوزه‌های فرهنگی در ایلام مد نظر اعضای شورای اسلامی شهر ایلام قرار دارد.

شیری تصریح کرد: مساعدت در تولید فیلم‌های مختلف، برپایی یادواره‌های شهداء، تجلیل از نخبگان ریاضی شهر ایلام و ... بخشی از عملکرد شورای اسلامی شهر ایلام در ماه‌های گذشته و در حوزه فرهنگی است.

عضو شورای شهر ایلام گفت: اعضای شورای شهر ایلام تمام توان خود را صرف رفع مشکلات مردم کرده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

انتهای پیام/2246/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول