اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر ایلام:

ایجاد پارک بانوان مطالبه به حق زنان ایلام است

عضو شورای اسلامی شهر ایلام گفت: ایجاد پارک بانوان از مطالبات به حق جامعه زنان ایلام است.

ایجاد پارک بانوان مطالبه به حق زنان ایلام است

فاطمه میرزابیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: آشنایی با وظایف شورای شهر به مراجعه‌کنندگان دغدغه‌ای اساسی است که باید با کمک رسانه‌ها در این راستا فرهنگ‌سازی شود.

عضو شورای اسلامی شهر ایلام گفت: بسیاری از مراجعین به شورای اسلامی شهر ایلام مطالباتی مانند اشتغال و ... داشته که رفع این معضل در حیطه اختیارات شورای اسلامی شهر ایلام نبوده و باید به دستگاه‌های دیگری مراجعه شود.

وی ادامه داد: رسانه‌ها به عنوان ابزارهای مهم فرهنگ‌سازی و تنویر افکار عمومی کمک کننده خوبی برای رفع این دغدغه اعضای شورای اسلامی باشند تا همه هرچه بیشتر با وظایف شورا و اعضای آن آشنا شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه ارائه خدمات شهری، رفع مشکلات شهری، بهسازی، زیباسازی، عمران و ... از جمله نیازهای شهر ایلام بوده که اعضای شورای اسلامی شهر ایلام در این راستا تمام همت خود را به کار بسته‌اند، گفت: به عنوان عضو بانوی شورای اسلامی شهر ایلام افتخار می‌کنم که در خدمت بانوان جامعه شهر ایلام باشم و در رفع مشکلات آنان بکوشم.

عضو شورای اسلامی شهر ایلام گفت: تاکنون نیز دو تقدیرنامه مردمی از سوی مردم محله پیچ عاشوری به واسطه رفع مشکلات مردم منطقه به اینجانب اهداء شده و دیگری تقدیر جامعه بانوان ورزشکار در رشته تیراندازی از اینجانب بوده که جا دارد از عنایت مردم و از جمله جامعه بانوان ایلام به اینجانب تقدیر کنم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ایلام ادامه داد: ایجاد پارک بانوان از نیازهای اساسی شهر ایلام بوده که باید این مهم در شهر ایلام محقق شود و اعضای شورای اسلامی شهر ایلام در این زمینه مصمم هستند.

وی با بیان اینکه ایجاد این پارک و تجهیز آن به امکانات و تجهیزات ورزشی از مهم‌ترین نیازهای جامعه بانوان بوده که سعی می‌شود به این مطالبه و دغدغه جامعه بانوان عنایت شود، خاطرنشان کرد: تاکنون نیز در این راستا اقدامات اولیه‌ای صورت گرفته که امیدواریم با همکاری شهرداری ایلام در این راستا گام‌هایی برداشته شود.

انتهای پیام/2246/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول