اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر ایلام:

ایجاد خط ویژه در معابر اصلی ایلام پیگیری می‌شود

عضو شورای شهر ایلام گفت: با عنایت به ضرورت‌های شهری ایجاد خط ویژه در معابر اصلی ایلام پیگیری می‌شود.

ایجاد خط ویژه در معابر اصلی ایلام پیگیری می‌شود

حسین جوکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: برنامه‌های متعددی برای زیباسازی شهر ایلام از سوی اعضای شورای اسلامی شهر ایلام تدوین و طراحی شده است.

عضو و رئیس کمیسیون حمل و نقل و خدمات شهری شورای اسلامی شهر ایلام گفت: یکی از این برنامه‌ها ایجاد خط ویژه در خیابان‌های اصلی شهر ایلام بوده که همچنان در دستور کار شورای اسلامی شهر ایلام قرار دارد.

وی ادامه داد: ایجاد خط ویژه برای اتوبوس، تاکسی و آتش‌نشانی و آمبولانس و ... از نیازهای اساسی شهر ایلام بوده که تحقق آن بخشی از مشکلات ترافیکی شهر ایلام را بر طرف می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: خروج صنوف آلاینده از شهر ایلام و همچنین نمایشگاه‌های عرضه خودرو در شهر ایلام نیز یکی دیگر از دغدغه‌های اعضای شورای اسلامی شهر است که باید مجدانه پیگیری و تا حصول نتیجه این فعالیت دنبال شود.

جوکار تصریح کرد: اتحادیه و صنوف متعدد خواربارفروشان ایلام نیز که در حال حاضر در خیابان رندان شهر ایلام استقرار دارند بخشی از مشکلات بار ترافیکی را در شهر ایلام ایجاد کرده که باید با تجمیع این صنوف از بار ترافیک شهر ایلام کاسته شود.

عضو شورای اسلامی شهر ایلام گفت: رایزنی‌های مختلفی برای رفع مشکلات شهر ایلام که در حیطه وظایف شورای اسلامی است با نمایندگان مردم در مجلس و استاندار ایلام صورت گرفته که امیدوارم با تحقق مطالبات مردم و رفع دغدغه‌های اعضای شورای شهر گامی در راستای آبادانی شهر ایلام برداشته شود.

وی ادامه داد: شهر ایلام دارای مشکلات عدیده‌ای است که به هر موضوع و مشکل آن پرداخته شود بخشی از دغدغه مسئولان و مطالبات به حق مردم است که اعضای شورای اسلامی شهر ایلام در این راستا از تمام ظرفیت و توان خود برای رفع این مشکلات استفاده می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: ایجاد زیرساخت‌ها و ارائه خدمات مطلوب شهری به شهروندان ایلامی و توزیع عادلانه امکانات شهری از دیگر اولویت‌ها و دغدغه‌های اعضای شورای اسلامی شهر ایلام است.

انتهای پیام/2246/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول