اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان در مجلس:

تغییر فله‌ای مدیران خلاف منطق اعتدال است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تغییر فله‌ای مدیران را خلاف منطق اعتدال دانست و گفت: استاندار همدان در دولت احمدی‌نژاد، چهار سال معاون استاندار بود، پس باید از این نمونه درس گرفته و آن را به کار گیرد.

تغییر فله‌ای مدیران خلاف منطق اعتدال است

ابراهیم کارخانه‌ای امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با تأکید بر اعتدال‌گرایی، این مهم را زمینه‌ساز پیشرفت شتابنده جامعه دانست و افزود: شعار اعتدال و میانه‌روی در تبلیغات رئیس جمهور باعث پیروزی وی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری شد.

وی با بیان اینکه باید فارغ از هر جناح و حزبی برای مردم و خدمت به آنان فعالیت کرد، ادامه داد: باید از هر حزب، جناح و گروهی افراد لایق و توانمند را گزینش کرده و در راستا خدمت به مردم به کار گمارد.

*برخی انتصابات با منطق اعتدال سازگاری ندارد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی انتصابات در کشور، آن را در تقابل با شعار اعتدال‌گرایی دانست و ابراز داشت: طبق گفته رئیس جمهور، آقایان استاندار باید اشخاص توانمند را از هر جناحی به کار گیرند در صورتی که در عمل چنین نیست.

وی با طرح این سئوال که برخی از مدیران ارشد استان‌ها چرا سخن رئیس جمهور را مورد توجه قرار نمی‌دهند، ادامه داد: البته به نظر بنده مدیران مقتدر این مهم را رعایت می کنند.

*هدف خدمت به مردم باشد

کارخانه‌ای تأکید کرد: اینکه با آمدن دولت جدید، در استان نیز به صورت فله‌ای همه نیروها و مسئولان تغییر کنند، با منطق اعتدال سازگار نیست.

وی با اشاره به اینکه نیکبخت، استاندار همدان در دولت احمدی‌نژاد به مدت چهار سال معاون استاندار بود، گفت: آقای استاندار باید از این نمونه درس گرفته و آن را به کار گیرند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استاندار همدان یک فرد اجرایی است و به طور حتم توسعه استان را می‌خواهد، ابراز داشت: از ایشان انتظار می‌رود وارد مسائل سیاسی نشوند زیرا این موضوع بر روند توسعه استان اثر نامطلوب می‌گذارد. 

کارخانه‌ای با تأکید بر اینکه هدف باید خدمت بی‌منت به مردم باشد خواستار توجه به این مهم از سوی مسئولان شد.

انتهای پیام/89002/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول