اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی‌ راور:

یک باند سرقت در ‌راور منهدم شد

فرمانده انتظامی‌ راور از دستگیری اعضای باند سرقت چهار نفره در این شهرستان خبر داد.

یک باند سرقت در ‌راور منهدم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، هادی میرزایی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد در سطح شهر راور موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با اعلام موضوع پیگیری این سرقت‌ها، تحقیقات گسترده و فنی پلیس برای شناسایی سارقان آغاز و ماموران پلیس آگاهی بعد از یک سری کار اطلاعاتی، به فردی مظنون و او را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

میرزایی تصریح کرد: ماموران پرونده پس از اطمینان به دست داشتن این فرد در سرقت‌ها وارد عمل شدند و با هماهنگی مقام قضایی او را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی عنوان کرد: بعد از انجام تحقیقات لازم مشخص شد، این سارق از اعضای اصلی باند مذکور است که در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه سرقتی شد، اما در ادامه با مدارک و ادله پلیسی مواجه و لب به اعتراف گشود و به 12 فقره سرقت با کمک و همدستی 4 نفر سارق دیگر اعتراف کرد.

میرزایی ابراز داشت: این سارقان با استفاده از غفلت صاحبان مال در ساعات خلوت اقدام به سرقت می‌کردند که از این سرقت‌ها سه فقره آن مربوط به سرقت احشام و نه فقره دیگر وسایل و مصالح ساختمانی از ساختمان‌های در حال ساخت بوده است.

وی خاطر نشان کرد: چهار همدست این سارق نیز در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی راور بیان داشت: در عملیات دیگر ماموران پلیس آگاهی سارقی را دستگیر کردند که اقدام به سرقت لوازم از داخل خودرو می‌کرد.

میرزایی اذعان کرد: این متهم در بازجویی‌های خود به چهار فقره سرقت لوازم و وسایل داخل خودرو اعتراف کرد.

وی با اشاره به شیوه و شگرد این متهمان به شهروندان توصیه کرد: حتی‌الامکان خودروی خود را در مکانی سرپوشیده قرار داده و آن را به وسایلی مانند دزدگیر و سیستم هشدار دهنده مجهز کنند و از قرار دادن خودروی خود در مکان‌های تاریک و خلوت خودداری کنند.

انتهای پیام/‌2446/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول