اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس اتاق اکو ایران:

بازگشایی دروازه‌های جهانی سبب شکوفایی اقتصاد مازندران می‌شود

نائب رئیس اتاق اکو ایران گفت: بازگشایی دروازه‌های جهانی سبب شکوفایی اقتصاد مازندران می‌شود.

بازگشایی دروازه‌های جهانی سبب شکوفایی اقتصاد مازندران می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، احمد اصغری بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه عراق که در نوشهر برگزار شد اظهار داشت: تا زمانی که دروازه‌های جهانی را بر روی تولیدات خود باز نکنیم نمی‌توان سبب شکوفایی اقتصادی مازندران شد.

اصغری با اشاره به برپایی نمایشگاه اختصاصی ایران در سلیمانیه عراق افزود: سلیمانیه به بازار ایران تمایل دارد و استانی مصرف کننده است و بنابراین این ویژگی که بتوان در آنجا در حوزه اقتصادی کار کرد وجود دارد.

وی بیان داشت: اتاق بازرگانی موظف است تا بستر و زمینه را برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان در راستای معرفی تولیدات آنها فراهم کند.

این مسئول گفت: غرب مازندران در صادرات کیوی و گل گیاه حرف نخست را در مازندران می‌زند و این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی است تا این استعدادها و توانایی‌ها در آنجا به نمایش در بیاید.

رئیس اتاق اکو ایران درباره زمان برپایی نمایشگاه اختصاصی ایران در عراق تصریح کرد: این نمایشگاه در تاریخ 31 اردیبهشت 93 در سلیمانیه عراق افتتاح و در سوم خرداد به کار خود پایان می‌دهد.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه تعداد 172 غرفه در نظر گرفته شد که هر لحظه می‌توانیم آن را تحویل بگیریم و نسبت به آماده‌سازی دکوراسیون داخلی آن اقدام کنیم.

اصغری با اشاره به اینکه ساعات کار نمایشگاه اختصاصی ایران در سلیمانیه عراق همه روز از ساعت 10 صبح تا 18 است یادآور شد: باید از این فرصت به نحو شایسته‌ای برای معرفی تولیدات و توانمندی‌های مازندران در حوزه‌های مختلف استفاده کنیم.

انتهای پیام‌/‌86019/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول