اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر:

ظرفیت‌های اقتصادی مازندران در عرصه‌های بین‌المللی معرفی شود

فرماندار نوشهر با اشاره به اینکه با‌برپایی نمایشگاه اختصاصی ایران در عراق می‌توانیم ظرفیت‌های مازندران را به دنیا نشان دهیم، گفت: ظرفیت‌های اقتصادی مازندران در عرصه‌های بین المللی معرفی شود.

ظرفیت‌های اقتصادی مازندران در عرصه‌های بین‌المللی معرفی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمدعلی قمی اویلی ظهر امروز در نخستین نشست هماهنگی نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه عراق که با حضور فرمانداران‌ غرب مازندران، بنگاه‌های اقتصادی این منطقه از سوی دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی مستقر در نوشهر در محل فرمانداری نوشهر برگزار شد، اظهار کرد: این نشست در راستای سیاست‌های نظام و حماسه اقتصادی که رهبر انقلاب بر آن تاکید داشتند، برگزار شد.

وی با اشاره به ضرورت معرفی ظرفیت‌های مازندران و به ویژه غرب استان در عرصه‌های بین‌المللی تصریح کرد: توجه به مولفه‌ها و این سیاست با نگاه درونی به نظام مهم است و تمامی فعالان در عرصه اقتصادی سربازانی هستند که باعث شکوفایی، رشد و توسعه اقتصادی بیشتر می‌شود.

 فرماندار نوشهر بیان داشت:‌ با‌ برپایی نمایشگاه اختصاصی ایران در عراق می‌توانیم ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مازندران را به دنیا نشان دهیم همانطوری که پیش از این نیز نشان داده شد و اثرات بسیار مطلوبی هم داشت.

 این مسئول‌ با اشاره به اینکه غرب مازندران دارای ظرفیت‌های بسیار ‌بالایی است، افزود: همه ما از ظرفیت‌ها و توانایی‌های طبیعی مازندران از جمله موهبت دریا و جنگل به عنوان قطب گردشگری آگاهی داریم و بنابراین باید به واسطه همین نمایشگاه این استعدادها را به دنیا هم نشان دهیم.

 فرماندار نوشهر با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب یکی از مولفه‌های اقتصاد مقاومتی را انگیزه انقلابی داشتن معرفی کردند، تصریح کرد: ‌این انگیزه در حوزه غرب مازندران وجود دارد و امیدواریم بتوانیم گام‌های خوب و موثرتری برداریم تا سود و منفعت آن به همه مردم برسد.

 انتهای پیام/86019/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول