اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد

ارزش 500 میلیون تومانی کمک‌های آستان قدس رضوی به دانش‌آموزان خراسان‌جنوبی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ارزش ریالی اقلام اهدایی به دانش‌آموزان محروم استان 500 میلیون تومان برآورد شده است.

ارزش 500 میلیون تومانی کمک‌های آستان قدس رضوی به دانش‌آموزان خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از  بیرجند، عباس لامعی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آستان قدس رضوی هر ساله کمک‌هایی برای آموزش و پرورش ارسال می‌کند.

وی با بیان این‌که این کمک‌ها بیشتر به دانش‌آموزان سادات، یتیم و مستضعف اهدا می‌شود، تصریح کرد: موسسه امداد آستان قدس رضوی به تمام آموزش و پرورش‌های کشور کمک می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اذعان داشت: تحویل‌دهی این هدایا با رعایت حرمت و شخصیت انسان‌ها صورت می‌گیرد.

لامعی با اشاره به اقلام اهدایی به اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: این اقلام شامل 2 هزار دست کت و شلوار، یک‌هزار و 600 مانتو و شلوار، 150 قواره چادر مشکی و 2 هزار جفت کفش بوده است که ارزش ریالی این هدایا 500 میلیون تومان برآورد شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این‌که هدایا با توجه به جمعیت شهرستانی دانش‌آموزان توزیع می‌شود، گفت: این هدایا به موقع به دست دانش‌آموزان نیازمند می‌رسد.

لامعی با بیان این‌که خیران موردی نیز به دانش‌آموزان کمک می‌کنند، یادآور شد: این خیران هزینه‌های علمی دانش‌آموزان نیازمند را پرداخت می‌کنند.

وی با بیان این‌که خیران، 180 دانش‌آموز با معدل بالای 18 را زیر پوشش دارند، خاطرنشان کرد: با توجه به جغرافیای استان و پراکندگی و خشکسالی چند سال اخیر بیشتر مناطق استان محروم هستند.

انتهای پیام/69010/ط20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول