اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل ورزش مناطق نفت‌خیز جنوب خبر داد

ترویج بومی‌گرایی در حوزه ورزش صنعت نفت

مدیر عامل ورزش مناطق نفت‌خیز جنوب از ترویج بومی‌گرایی در ورزش این شرکت خبر داد و گفت: با بومی‌گرایی ورزشکاران استان، می‌‌توان ورزش استان را تقویت کرد.

ترویج بومی‌گرایی در حوزه ورزش صنعت نفت

محمد نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: در راستای توسعه ورزش در استان سعی بر حمایت و پشتیبانی از گروه‌های مختلف ورزشی در شهرستان‌ها را داریم که در سال جاری انجام داده‌ایم و در سال آینده نیز این پشتیبانی را ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: ورزش رامهرمز را من بسیار خوب و پویا می‌بینم و نتیجه‌اش همین قهرمان‌های بزرگ است که از این شهرستان بپاخواسته‌اند.

مدیر عامل ورزش مناطق نفت‌خیز جنوب افزود: در سال‌جاری با پیگیری‌های زیادی که توسط نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شد کمک‌هایی را به ورزش رامهرمز تزریق کردیم و سعی بر این داریم که مشکلات را در کوتاه مدت در سال 92 به سرانجام برسانیم.

وی افزود: کارگروهی باید در ورزش شهرستان رامهرمز تشکیل شود تا بتوان با دسته‌بندی مشکلات و هماهنگی با رده‌های مختلف شرکت، توسط نماینده این شهرستان در مجلس، راهکارهای مناسبی را جهت تقویت ورزش رامهرمز ایجاد کرد.

نظری ابراز داشت: امیدواریم با کمک‌هایی که توسط مجموعه نفت خواهد شد بتوان سالن‌های ورزشی نیمه‌تمام رامهرمز را هر چه سریع‌تر به سرانجام رساند.

این مسئول همچنین گفت: در مجموعه نفت در استان اغلب اعضایی را که خارج از خوزستان بودند کم کردیم و بومی‌گرایی را ترویج کردیم که نمود بسیار زیادی در سطح ورزش استان داشته است.

مدیر عامل ورزش مناطق نفت‌خیز جنوب در پایان گفت: دراغلب رشته‌های ورزشی روند بومی‌سازی را آغاز کرده و ادامه خواهیم داد تا بتوان همه ورزشکاران در استان خوزستان را به رشد و ارتقا مورد نظر برسانیم.

انتهای پیام/72012/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول