اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صدا و سیمای آذربایجان غربی عنوان کرد

پخش ویژه‌برنامه تحویل سال نو از صدا و سیمای آذربایجان غربی

معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای آذربایجان غربی گفت: ویژه‌برنامه تحویل سال نو از سیما و رادیوی آذربایجان غربی پخش می‌شود که امیدواریم مخاطبان زیادی را با خود همراه کند.

پخش ویژه‌برنامه تحویل سال نو از صدا و سیمای آذربایجان غربی

محراب مرادوردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: به مدت چهار تا پنج ساعت ویژه‌برنامه‌ای برای پخش از صدا و سیمای استان تدارک یافته که برای گروه‌های سنی مختلف با آیتم‌های متفاوت برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: معرفی ابنیه تاریخی، مناظر طبیعی، گردشگاه‌های استان، تولید و پخش پیام‌های روزانه برای مردم بومی و مسافران، هشدارهای ایمنی و ... در دستور کار قرار دارد.

معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه از ابتدای ماه جاری در حوزه خبر، معرفی قابلیت‌های گردشگری استان را در پیش گرفته‌ایم، ادامه داد: جاذبه‌های گردشگری به صورت مستمر توسط این رسانه فراگیر معرفی می‌شود تا در رشد صنعت گردشگری نقش ارزنده‌ای ایفا شود.

معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای آذربایجان غربی برای برقراری ارتباط با مسئولان اعلام آمادگی کرد و گفت: در حوره‌های مختلف برای خدمت‌رسانی به مسافران مشکلاتی وجود دارد که از طریق ارتباط با مسئولان و پیگیری موارد می‌توان سفر بهتری را رقم زد.

انتهای پیام/61002/م10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول