اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران خبر داد

پذیرش زائران مازندرانی راهیان نور در اردوگاه شهدای مازندران

مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران گفت: زائران مازندرانی که به صورت شخصی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس سفر می‌کنند، در صورت داشتن معرفی‌نامه از سپاه کربلای مازندران از امکانات این اردوگاه بهره‌مند می‌شوند.

پذیرش زائران مازندرانی راهیان نور در اردوگاه شهدای مازندران

سیدقاسم هاشمی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع مقدس خبرگزاری فارس در ساری، با تأکید بر اینکه امنیت و آسایش امروز را مدیون خون پاک شهدا هستیم، اظهار داشت: اعزام کاروان‌های سرزمین نور، برترین و بزرگ‌ترین حرکت فرهنگی است که نسل حقیقت جوی انقلاب را با رشادت‌ها، فداکاری‌های شهدا و رزمندگان سال‌های حماسه و عاشقی، آشنا می‌کند.

وی با اشاره به این که جوانان عزیز ایرانی، مهمانان ویژه این اردوها هستند، اذعان داشت: تبیین و اشاعه فرهنگ ایثار، جانفشانی و نهادینه‌سازی آن در میان جوانان تأثیر به‌سزایی در پیشرفت معنویات و خودسازی دارد.

معاون اجرایی سپاه کربلا، متذکر شد: راویان جنگ و سیره شهدا و همچنین مبلغان حاضر در میان کاروان‌ها، با هدف شناساندن مجاهدت‌های شجاع‌ترین فرزندان این مرز و بوم، واگویی سیره عملی شهدا و سبک زندگی اسلامی رزمندگان در جبهه‌ها، در بین آیندگان نظام، نقش مهمی را بر عهده دارند.

مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران، یکی از مؤثرترین ابتکارات فرهنگی مقام معظم رهبری، را راهیان نور دانست و ابراز داشت: فرهنگ شهادت‌طلبی و ایثار، زمان و مکان نمی‌شناسد و در یک نگاه ساده در محتوای این فرهنگ، موارد زیادی را می‌توان مشاهده کرد، ایدئولوژی و جهان‌بینی، باورها و ارزش‌ها، پشتوانه فرهنگ مجاهدت و شهادت را می‌رساند.

هاشمی راهیان نور را تداعی‌گر ایثار و جانفشانی‌های جوانان بی‌ادعای این مرز و بوم خواند و خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم ایثارگری فرهنگ مردم و ملکه ذهن و درونی‌شان شود، باید در خلال برنامه‌های راهیان نور دست به ابتکار و جدیدترین ایده‌های فرهنگی زد.

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران اعتماد به جوانان نخبه و اعمال تفکرات فرهنگی‌شان را در لابه‌لای برنامه‌های ستاد راهیان نور مازندران، از مهم‌ترین سیاست‌های این ستاد عنوان کرد و بیان داشت: دشمن با تمامی سرمایه‌های فکری و ضداسلامی خود به سوی جوان شیعه با نرم‌ترین و بی‌صداترین سلاح‌ها، می‌تازد، چند صد شبکه خارجی ماهانه میلیون‌ها دلار هزینه می‌کنند تا با تبلیغات مسموم و ترویج و توزیع آثار غیراخلاقی فرهنگ غربی، فکر نوی جوانان ایران را به خود مشغول کنند و ما باید با عزمی ملی و اعتماد به جوانان مان، شبانه‌روزی کار کنیم تا پادتن مقابله با دشمن لعین را پیدا کرده و بمب‌های نرم‌شان را سریع و به موقع خنثی کنیم.

مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران گفت: اردوگاه شهدای مازندران، محل اسکان زائران مازندرانی، با ظرفیت بیش از 2 هزار نفر، آماده پذیرایی با تمام امکانات رفاهی بوده و نعمت بزرگی برای مردمان این دیار است.

هاشمی از پذیرایی خانواده‌ها در اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: تمامی خانواده‌هایی که با خودروی شخصی به زیارت مشهد شهیدان آمدند، در صورت داشتن برگ معرفی‌نامه از سوی سپاه شهرستان‌های‌شان، برای اقامت و خدمات‌دهی در اردوگاه شهدای مازندران پذیرفته می‌شوند.  

انتهای پیام/86020/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول