اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان:

برخورد قاطعانه استاندار کرمان با مدیران موجب توسعه می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: استاندار کرمان در جلسات برخود قاطعانه‌ای در مورد اجرای پروژه‌ها با مدیران دارد که این امر موجب پیشرفت و توسعه کرمان می‌شود.

برخورد قاطعانه استاندار کرمان با مدیران موجب توسعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، فتح‌الله مؤیدی یکشنبه‌شب در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان اظهار داشت: وظیفه خود می‌دانم از توجه علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان به مسائل مختلف و بررسی جزئیات طرح‌ها قدردانی کنم.

وی از آمادگی شورای اسلامی شهر کرمان برای همکاری با استاندار کرمان خبر داد و ابراز داشت: استاندار کرمان برخورد قاطعانه‌ای را با مدیران دارد که این امر موجب رشد و توسعه استان کرمان می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به اینکه طرح کمربند سبز کرمان از 16 سال قبل مطرح بوده است، تصریح کرد: این طرح با نگاه مثبت استاندار کرمان به تصویب رسید و این مصوبه بزرگترین خدمت به کلانشهر کرمان است.

مؤیدی خاطر نشان کرد: شهردار کرمان در نشستی که برای تصویب طرح کمربند سبز کرمان با حضور استاندار کرمان برگزار شد، توضیحات و اطلاعات کاملی را ارائه کرد که این امر موجب تسریع در تصویب مصوبه کمربند سبز شد و از وی تقدیر می‌کنم.

وی انجام فعالیت‌های فرهنگی را یکی از وظایف اصلی شوراهای اسلامی شهر و روستا و شهرداری‌ها خواند و گفت: این مجموعه‌ها باید از اقدامات فرهنگی حمایت کنند.

مؤیدی در پایان با اشاره به اینکه شهر کرمان به شهر شش دروازه شهرت دارد، خاطر نشان کرد: دروازه قرآن طی سال آینده در شهر کرمان احداث می‌شود.

انتهای پیام/80019/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول