اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد نوشهر:

حمایت از تئاتر باید هدفمند صورت گیرد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر گفت: تئاتر هنری است که مخاطب و پیام دارد و می‌تواند بر جامعه تاثیرات مثبت بگذارد و بنابراین باید حمایت شود و این حمایت‌ها باید هدفمند و در راستای تقویت فنی و اصولی این رشته هنری باشد.

حمایت از تئاتر باید هدفمند صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، بابک شمس‌ناتری شامگاه یک‌شنبه در جمع هنرمندان تئاتر این شهرستان اظهار داشت: تئاتر هنری ارزشمند و دارای جایگاه ویژه است و افتخار می‌کنم که سال‌ها در کنار تئاتری‌ها بودم.

وی با اشاره به اینکه تئاتر شهرستان نوشهر باید هر روز بهتر از روز گذشته‌اش باشد و این از دغدغه‌های این مجموعه است افزود: تئاتر نیازمند توجه ویژه است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر اظهار داشت: تئاتر هنری است که مخاطب و پیام دارد و می‌تواند بر جامعه تاثیرات مثبت بگذارد و بنابراین باید حمایت شود و این حمایت‌ها باید هدفمند و در راستای تقویت فنی و اصولی این رشته هنری باشد.

وی تاکید کرد: باید کارهای پایه‌ای برای تئاتر انجام دهیم و استعدادیابی و آموزش صورت گیرد تا نسل جدیدی وارد تئاتر شوند و در کنار تجارب پیشکسوتان و تخصص دانش آموختگان این هنر ارزشمند، نیروهای کارآمدی آماده شوند که البته همه اینها به‌طور اتفاقی به‌ وجود نمی‌آید.

وی ادامه داد: تئاتر هنری است که باید در آن تمرینات زیادی انجام داد و برای آن وقت گذاشت و با مطالعه و مشاوره بتوان کسب تجربه کرد.

شمس‌ناتری ابراز داشت: تئاتر از تاثیرگذارترین هنرها در بیان ناگفته است که باید تقویت شود و اینکه گفته شود تئاتر مخاطبان خود را از دست داده است را قبول ندارم.

این مسئول خاطرنشان کرد: وقتی کار خوب تئاتری به روی صحنه برود مخاطب هم به سالن‌ها می‌آیند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر درباره فرهنگ و هنر نوشهر گفت: مردم ما فرهنگ دوست و علاقه‌مند به هنر هستند بنابراین باید با تبلیغات هدفمند، اطلاع‌رسانی، اجرای کارهای فاخر و انتخاب موضوعات مناسب آثاری تولید و اجرا شود که مخاطبان را هم در کنار کار و حتی در برخی مواقع حامی داشته باشیم.

انتهای پیام/86019/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول