اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از استان سمنان

گروه تئاتر «قاف» به سومین جشنواره فرهنگی هنری سپاه راه یافت

سرپرست گروه تئاتر «قاف» استان سمنان از حضور گروه تئاتر قاف از سپاه استان سمنان در سومین جشنواره فرهنگی هنری سپاه به میزبانی کرمانشاه خبر داد.

گروه تئاتر «قاف» به سومین جشنواره فرهنگی هنری سپاه راه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه سمنان، محمد نوروزیان بیان کرد: این جشنواره در روزهای 17 و 18 اسفند ماه در کرمانشاه با حضور شش گروه برتر از بین 31 استان برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: گروه تئاتر قاف برای سومین سال پیاپی در این جشنواره حضور دارد و این بار نمایشی با عنوان «زندگی با طعم خردل» با محوریت بررسی مشکلات جانبازان شیمیایی اثر محمد قدیرزاده به روی صحنه خواهد رفت.

سرپرست گروه تئاتر «قاف» استان سمنان با اذعان اینکه این گروه سه سال است که با جذب سربازان، کادر و وظیفه در سه دوره حضور موفق به کسب عناوینی بوده است، افزود: امیدواریم در سومین حضور خود نیز موفق به کسب عنوانی شایسته شویم.

بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان در این جشنواره در سه رشته تئاتر، سرود و تواشیح به رقابت خواهند پرداخت که از استان سمنان تنها یک گروه و در یک رشته تئاتر با رقبای خود در این بخش به رقابت خواهند پرداخت.

جشنواره کشوری فرهنگی و هنری ویژه کارکنان و نیروهای وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9 هزار و 800 شهید استان کرمانشاه، 17 و 18 اسفند ماه سال جاری در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2249/صا/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول