اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی پیامی مطرح شد

تقدیر فرماندار گچساران از حضور بی‌نظیر مردم و مسئولان در مراسم خاکسپاری حجت‌الاسلام کاشانی

فرماندار گچساران طی پیامی از حضور بی‌نظیر مردم و مسئولان در مراسم تشییع و خاکسپاری امام جمعه سابق این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر فرماندار گچساران از حضور بی‌نظیر مردم و مسئولان در مراسم خاکسپاری حجت‌الاسلام کاشانی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عبدالرحیم رحیمی شامگاه امروز طی پیامی از حضور بی‌نظیر مردم و مسئولان در مراسم تشییع و خاکسپاری حجت‌الاسلام سید علی متقی کاشانی، امام جمعه سابق این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام که یک نسخه از آن به دفتر خبرگزاری فارس در گچساران ارسال شده، آمده است:

بسمه تعالی

«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»

درود و سلام خداوند بر مردم بصیر و انقلابی گچساران، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، روحانیون و خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، مسئولان ادارات و نهادها، اعضای کمیته ارتحال، استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد معاونان ایشان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل استانی همچنین مسئولان لشکری و کشوری که در مراسم تشییع و خاکسپاری امام جمعه سابق گچساران، حجت‌الاسلام سید علی متقی کاشانی حضوری گرم و بی‌نظیر داشتند.

مردم شهیدپرور، انقلابی و همیشه در صحنه گچساران با حضور پرشور و بی‌نظیر در مراسم وداع با امام جمعه سابق این شهرستان روحانی جلیل‌القدر،‌ مبارز و انقلابی بار دیگر نشان دادند همواره قدردان خادمان خود هستند.

تشییع باشکوه پیکر پاک حجت‌الاسلام متقی کاشانی صفا و اخلاص مردم در تعظیم و تجلیل از خادمان ولایت، اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی را به منصه ظهور گذاشت.

چه با شکوه بود حضور یک‌پارچه شما مردم و مسئولان ولایت‌مدار، مؤمن و انقلابی شهرستان گچساران و شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد در تشییع روحانی جلیل‌القدری که بر دوشتان قرار گرفت و با گلاب و اسپند و اشک ناب تشییع شد؛ شما بزرگواران از اعماق جان ابراز علاقه و تعظیم نمودید و صفای باطنی و قلبی و تقوای خویش را به نمایش گذاشتید.

گرچه قلم قاصر است که توصیف‌کننده حالات شما عزیزان و قدردان این حضور باشم اما به حکم ادب و حق‌شناسی بر خود لازم دیدم به پاس قدرشناسی از همت والا و بی‌نظیر شما مردم بزرگ و آزاده که در مراسم‌‌های استقبال، تشییع و تدفین پیکر مطهر آن روحانی انقلابی حضوری عاشقانه و سوگوارانه داشتید و برای برگزاری باشکوه این مراسم تلاش کردید، سپاس و تشکر قلبی خود را اعلام دارم.

انتهای پیام/82014/ذ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول