اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 12 شهرداری اصفهان خبر داد

استقرار بزرگ‌ترین سفره هفت‌سین در پارک گردشگری مادر

شهردار منطقه 12 شهرداری اصفهان گفت: با توجه به اینکه منطقه 12 در ورودی شهر قرار دارد، بزرگ‌ترین سفره هفت‌سین در پارک گردشگری مادر مستقر می‌شود.

استقرار بزرگ‌ترین سفره هفت‌سین در پارک گردشگری مادر

عباسعلی نصوحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه منطقه 12 در ورودی شهر اصفهان قرار دارد، اظهار کرد: شهرداری منطقه مشغول آماده‌سازی تسهیلات جهت مسافران عزیز است.

وی به آماده‌سازی زمین جنب پمپ بنزین کیمیا واقع در بلوار معلم اشاره و افزود: در این محوطه 12 کیوسک اطلاع‌رسانی در حوزه‌های مختلف استقرار داده شده است.

شهردار منطقه 12 تصریح کرد: فعالیت این کیوسک‌ها در حوزه‌های اطلاع‌رسانی، انتظامی، فرهنگی، گردشگری، روابط عمومی، درمان و بهداشت و منابع انسانی می‌باشد.

وی در مورد استقرار بزرگ‌ترین سفره هفت‌سین نوروزی گفت: برنامه‌ریزی برای آماده‌سازی بزرگ‌ترین سفره هفت‌سین نوروزی برای استفاده مسافران هنگام تحویل سال و استقرار ماکت‌های سی‌وسه‌پل، میدان امام علی(ع) و میدان نقش جهان در پارک گردشگری مادر از جمله برنامه‌های درحال اجراست.

نصوحی همچنین از نصب 25 پایه پرچم 12 متری برای تزئین و نمای ورودی شهر خبر داد و ادامه داد: در مرکز گردشگری مادر و بوستان کیمیا کیوسک هدایت مسافران نوروزی متمرکز است.

وی به کمیته‌های هماهنگی اشاره و ابراز کرد: کمیته امر به معروف و نهی از منکر برای به جا آوردن این فریضه مهم در شهر اصفهان و آماده‌سازی مکانی جهت نماز اول وقت مسافران بخشی دیگر از فعالیت‌های شهرداری برای آسایش میهمانان است.

شهردار منطقه 12 در پایان از اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی خبر داد و خاطر نشان کرد: نمایش تئاترهای خیابانی به‌صورت متمرکز در دو ستاد هدایت کیمیا و پارک مادر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63012/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول