اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت و ارزیابی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان:

دشمنان به دنبال غیرت‌زدایی در بین جوانان مسلمان هستند

معاون نظارت و برنامه‌ریزی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان نسبت به نفوذ تفکرات الحادی و منحط غربی در بین جوانان هشدار داد و خواستار انسجام فعالیت‌های فرهنگی در این حوزه شد.

دشمنان به دنبال غیرت‌زدایی در بین جوانان مسلمان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 18 اسفند سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سنندج اظهار کرد: تقویت فعالیت‌های فرهنگی و عقیدتی در بین جوانان و فراهم‌کردن زمینه‌های لازم برای اجرای برنامه‌های هویت‌بخش در جامعه از جمله اموری است که باید مورد توجه جدی مسئولان باشد.

وی افزود: مساجد همواره به عنوان پایگاه‌های عظیم هویتی و اعتقادی در جامعه اسلامی مطرح بوده و همه برنامه‌ریزی‌ها و تصمیمات مرتبط با آینده مسلمانان در مساجد شکل گرفته و اجرایی شده است.

‌ معاون نظارت و ارزیابی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: توجه هرچه بیشتر به جایگاه و پایگاه مردمی مساجد و فراهم‌کردن زمینه‌های لازم برای بروز توانمندی‌های جوانان مسجدی از جمله اموری است که خشوبختانه مجموعه‌ای فراگیر و منسجم همچون کانون‌های مساجد توانسته است این مهم را به خوبی عملیاتی نماید.

حجت‌الاسلام سادات خاطر نشان کرد: هم‌اکنون ده‌ها شبکه ماهواره‌ای و هزاران سایت در فضای مجازی برای خدشه‌دار کردن هویت و غیرت دینی جوانان مسلمان تلاش می‌کنند و این مهم وظیفه دستگاه‌های فرهنگی و دینی را خطیرتر می‌کند.

وی افزود: دشمنان تمام ابزارهای رسانه‌ای و تبلیغاتی خویش را برای غیرت‌زدایی از جوانان مسلمان به کار گرفته‌اند لذا هر گونه کم‌کاری در برابر این توطئه‌ها صدمات جبران‌ناپذیری را بر پیکره جامعه اسلامی وارد می‌کند.

معاون نظارت و ارزیابی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان در پایان بر حمایت از فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان تأ‌کید کرد و افزود: باید کانون‌های مساجد نیز برنامه‌محوری و حمایت از فعالیت‌ها و توانمندی‌های جوانان نخبه را در اولویت‌ کاری خویش قرار دهند.

انتهای پیام/79006/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول