اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره هواشناسی استان اردبیل بیان کرد

فعالیت‌ هواشناسی استان اردبیل به صورت 24 ساعته در نوروز

مدیرکل اداره هواشناسی استان اردبیل گفت: فعالیت‌های هواشناسی استان اردبیل در ایام نوروز به صورت 24 ساعته خواهد بود.

فعالیت‌ هواشناسی استان اردبیل به صورت 24 ساعته در نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهمن کمانگیر پیش از ظهر امروز در نشست خبری مدیران کل دستگاه‌های زیرمجموعه راه و شهرسازی در استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه فعالیت هواشناسی به صورت 24 ساعته است فعالیت‌های این اداره کل شامل صدور پیش‌بینی هوا به صورت روزانه خواهد بود و چنانکه وضعیت جوی خاصی در استان حاکم شود به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیرکل اداره هواشناسی استان اردبیل عنوان کرد: چهار بار در طول روز از طریق خبر رادیویی وضعیت آب و هوای استان را اعلام خواهیم کرد تا کسانی که می‌خواهند برای سفر برنامه‌ریزی کنند نسبت به آب و هوا شناخت داشته باشند.

کمانگیر تصریح کرد: شمار تلفن 134 برای همشهریان اردبیلی و شماره تلفن 6626990 مختص شهرستانی‌ها و افراد سایر مناطق کشور است که از این طریق وضعیت هوای استان را جویا شوند.

این مسئول خاطر‌نشان کرد: مردم می‌توانند با ارسال کد مرکز شهر مورد نظر به سامانه پیامکی 20134 پیش‌بینی هوا را تا 72 ساعت آینده دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کمانگیر در پایان سخنان خود اذعان داشت: به صورت 24 ساعته شماره تلفن 6635188 آماده پاسخگویی به سئوالات هموطنان در خصوص وضعیت جوی استان است.

انتهای پیام/62006/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول