اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی:

شبکه هواشناسی جاده‌ای خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌رضوی از راه‌اندازی شبکه هواشناسی جاده‌ای راه‌های استان در آینده نزدیک خبر داد.

شبکه هواشناسی جاده‌ای خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از استانداری خراسان رضوی محمدحسن واحدی در جلسه کمیته ایمنی و حمل و نقل و سوانح رانندگی استان گفت: اعتبارات مورد نیاز این طرح از محل بودجه مدیریت بحران استان تامین خواهد شد.

وی از تهیه پیش‌نویس تفاهم‌نامه‌ای جهت واگذاری تصدی امور ایمنی راه‌های استان توسط دبیرخانه به انجمن طرفداران ایمنی راه‌ها خبر داد و افزود: پس از تهیه این پیش‌نویس از نوروز 93 فعالیت انجمن ایمنی در این زمینه آغاز خواهد شد.

واحدی خاطرنشان کرد: در همین راستا دبیرخانه بسته اقدامات اجرایی پیش‌بینی شده جهت ارتقاء ایمنی راه‌ها در نوروز 93 را تهیه و پس از تأیید به وزارت کشور و راه و شهرسازی ارسال می‌کند.

وی بر آماده‌باش کامل پلیس راه استان و راهداری‌ها در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: عبور وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین در سطح شهر مشهد در این ایام ممنوع بوده و علاوه بر محورهای مشهد قوچان و مشهد سبزوار، تردد کامیون‌های سنگین از محور مشهد تربت حیدریه در مناسبت‌های خاص ممنوع خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی از پلیس راه استان خواست تا تمامی وسایل نقلیه را از 25 اسفند تا 17 فروردین ماه از نظر معاینه فنی مورد بررسی قرار دهد.

انتهای پیام/2202/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول