اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته درختکاری انجام شد

افتتاح مسیر سلامت با غرس 400 اصله درخت در شهرک‌های مسکونی جم

به مناسبت هفته درختکاری 400 اصله درخت توسط ساکنان شهرک‌های مسکونی جم غرس و مسیر سلامت افتتاح شد.

افتتاح مسیر سلامت با غرس 400 اصله درخت در شهرک‌های مسکونی جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رئیس محیط زیست مجتمع گازی پارس جنوبی صبح امروز در مراسم نمادین کاشت نهال در شهرک‌های مسکونی جم اظهار داشت: 400 اصله درخت توسط فضای سبز مستغلات شهرک‌ها با هدف توسعه فضای سبز و ایجاد فضای شاد و مفرح برای استفاده خانواده‌ها در اوقات فراغت، در پارک 11 هکتاری شهرک‌های مسکونی جم کاشته شد.

محمدرضا حیدری‌پور افزود: روز درختکاری بهانه‌ای است تا با کاشت درخت، این نماد زیبا و باشکوه طبیعت، قدمی برای حفظ محیط زیست برداشته و آن را احیاء کنیم.

وی اضافه کرد: توجه به مسایل زیست محیطی و ایمنی در دستور کار مسئولان مجتمع گاز پارس جنوبی قرار دارد و برای موفقیت در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

این مسئول با اشاره به اقدامات موثر این مدیریت در مجتمع بیان کرد: برنامه‌های مهمی به منظور بهبود وضعیت محیط زیست و افزایش سطح سلامتی کارکنان مجتمع گازی انجام شده است.

رئیس محیط زیست مجتمع گازی پارس جنوبی تاکید کرد: توجه به محیط زیست در مناطق عملیاتی بیشتر از سایر مناطق است و امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی به اهداف و برنامه‌های مورد نظر برسیم.

بر اساس این گزارش، مراسم روز درختکاری و افتتاح مسیر سلامت با حضور مسئولین مجتمع گازی، کارکنان، خانواده‌های ساکن در شهرک، دانش‌آموزان مدارس و کودکان و مربیان مهد کودک‌های مستقر در شهرک در پارک 11 هکتاری واقع در ناحیه تندگویان برگزار شد.

همچنین در این مراسم به دو نفر از باغبانان نمونه به خاطر توجه ویژه به فضای سبز شهرک‌ها هدایایی به رسم یادبود به آنها اهداء شد.

اجرای سرود و دکلمه توسط دانش‌آموزان و کودکان مهد کودک‌ها نیز از جمله این برنامه‌ها بود.

انتهای پیام/2451/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول